L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P Jeg så en studie en gang. De så på hvor lykkelige folk anså seg selv. Blandt lottovinnere og folk som hadde blittt lam. Det viste seg at et par måneder etter de respektive hendelsene så var det klare forskjeller. Lottovinnerne følte seg mye lykkeligere. Det som er det pussige er at etter et år så hadde det jevnet seg helt ut. De som var blitt lam anså seg i gjennomsnitt like ofte lykkelige som de som hadde vunnet i lotto. Og vica versa. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville likevell satt pris på å slippe å bekymre seg for om man har råd til å være sosial i helga, eller å ha råd til å betale strømregninga. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P Jeg så en studie en gang. De så på hvor lykkelige folk anså seg selv. Blandt lottovinnere og folk som hadde blittt lam. Det viste seg at et par måneder etter de respektive hendelsene så var det klare forskjeller. Lottovinnerne følte seg mye lykkeligere. Det som er det pussige er at etter et år så hadde det jevnet seg helt ut. De som var blitt lam anså seg i gjennomsnitt like ofte lykkelige som de som hadde vunnet i lotto. Og vica versa. Akkurat. Å vinne penger gjør deg lykkelig en stund, men det varer ikke. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde jeg vunnet miliongevinst i Lotto, er det ingen tvil om at jeg hadde blitt lykkeligere. Lykke kan faktisk kjøpes, i den forstand at den daglige bekymringen mennesker har om regninger og økonomi hadde så og si vært borte. Jeg hadde sluppet å planlegge hele lønninga i regninger og spare til brød neste uke for så, så mange kroner. Tviler på at en uteligger kan anse seg som lykkelig på samme måte som en med hus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Ha ha, tviler på at jeg dukker opp som et gespenst og hjelper de på prøver Fatter meg ikke på dere ass. Bare fordi jeg har litt originale ideer og ikke er gira på å ligge på en kirkegård eller stå på peishylla til en eller annen loonie. Jeg syns ikke det er så mye bedre å ligge død i blomsterbeddet bak i hagen til bestemoren sin. Hvem har snakka om blomsterbedet? Jeg skal bygge et mausoleum i bakhagen. Med underjordiske kammer som strekker seg over flere etasjer. Deriblant et torturkammer, et bomberom, en playboy lounge m.m. Booby traps overalt så klart, så evt. treasure hunters ikke får tak i meg eller "skattene" mine (som hovedsaklig er mp3-samlinga, bilde-samlinga, noen klær jeg liker godt og har hatt siden jeg var shitkid, en sykkel jeg har hatt siden jeg var shitkid, scooteren min og Hallopp.). Om du dør før meg smurf kan jeg mer enn gjerne spre asken din og ta ansvar for evt straffefølgelse Sweet, over Stavanger by Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja. Men så lenge man ikke trenger å bekymre seg for økonomien har ikke penger så mye å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Og når sammfunnet er styrt av penger så....? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må man flytte til et lite land, langt inne i jungelen hvor regjeringen ikke har tenkt å hugge ned skogen og leve av det naturen har å by på. Men selv da er man avhengig av at avlinger lykkes... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Men stikker på konsert Toodlepipfucktards Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Adjø Sjur. Hav fønn. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig ferdig med siste eksamen, sommerferie, at last. Joho! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja. Men så lenge man ikke trenger å bekymre seg for økonomien har ikke penger så mye å si. Det er jo akkurat det jeg har lyst til å oppnå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 kjipt ass frk. epic boobs har funnet seg en type. Men det fins da et par milliarder andre kvinnemennesker rundt om kring i verden Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Eid, det kunne ikke vare evig... Men det var moro å høre om Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Eid, det kunne ikke vare evig...Men det var moro å høre om Jeg lekte skikkelig gentleman og bare "så lenge du er lykkelig er jeg lykkelig lzm" :!: Glad i deg fortsatt, men på en annen måte Fun Kanskje ene jenta jeg faktisk har likt Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje ene jenta jeg faktisk har likt Ja, det virka ikke som det hadde noe med puppene å gjøre i det hele tatt på deg tidligere her... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje ene jenta jeg faktisk har likt Du er fjorten, det blir nok ikke den siste Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje ene jenta jeg faktisk har likt Ja, det virka ikke som det hadde noe med puppene å gjøre i det hele tatt på deg tidligere her... Først var jeg utrolig tiltrukket av puppene hennes jo, men etter jeg lærte henne mer og mer å kjenne. Så har jeg likt henne mer og mer Kanskje ene jenta jeg faktisk har likt Du er fjorten, det blir nok ikke den siste Får vel håpe det ja :!: Finner ikke igjen spotify invite tråden vi har her, hjelp meg :!: Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 It came from the deep! Flere som har dyptarmsgass? ligger ikke nedi endetarmen gassen , men lenger opp.kan på en måte kjenne at gassen kommer derfra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Finner ikke igjen spotify invite tråden vi har her, hjelp meg :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028150&hl= Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028150&hl= Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg