morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Derfor jeg sa + litt.=P Selvfølgelig skal man leve. Men hvis man har en utømmelig bankkonto og kan kjøpe alt man vil, vil tingene miste sin verdi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så lenge jeg kan kjøpe en del av Jotunheimen og få fiber opp dit, skal jeg være fornøyd. Og selvfølgelig et mausoleum i bakhagen i drømmehuset i Stavanger. Komplett med boobytraps Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du ville gått lei fort=P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 God kveld godtfolk og til og med god kveld til ikke-godtfolk. Da er jeg just ankommet deltidsjobben som jeg nylig har begynt på. Faktisk er det første kvelden uten opplæring, altså veileder ved min side, så er relativt spent. Skal sitte her til klokken 05.00 i natt, så mistenker at det blir en del forum i kveld.. Med mindre det blir travelt da.... noe jeg mistenker at det kanskje kan bli fra 11.00 og ut til 02.00 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nja, jeg liker fjellheimen og kunne godt tenkt meg å bo der oppe, langt borte fra folk. Bare med bøkene mine og naturen Men jeg må le, ringte pappa for å snakke om noe, og fyren kalte meg megalomanisk. Hva i all verden. Mamma istemte utsagnet. De må jo være gale. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Årh! Nå er jeg irritert her! Routeren vår klikka eller noe, alt gikk i hvert fall veldig veldig seint. Svogeren min var inne og fiksa det. Jeg får ikke kobla til routeren igjen, og er dømt til å bruke naboens nett. Jeg finner nettverket vårt. Passordet er endret, men når jeg høyreklikk -> egenskaper og skriver det nye passordet skjer det ingenting med statusen til nettverket som er: "Nettverksinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for nettverket". Jeg velger riktig kryptering og er sikker på at jeg har riktig passord. What to do?! Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke at jeg har peiling, veit så vidt hvordan man internetter en slash, men det kan jo hende det tidligere passordet er lagret som standard? Altså, den bruker det gamle passordet ditt selv om du.. Skriver.. Nytt. Nei, vet du hva. Dette kan jeg ikke. Frem med Helnøtt'n og brewsen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ringte pappa og spurte ham om han kunne snakke med fylkesmannen i Rogaland for å spørre om han ikke kunne fikse meg en avtale så jeg kunne bygge et mausoleum i bakhagen til huset til farmor, så jeg kan mumifiseres og gravlegges der når jeg dør. Basert på det, har mamma og pappa grunn til å kalle meg stormannsgal? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Slett internettet fra favoritter eller "foretrukne nettverk" Ja smurf. det har de Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Basert på det, har mamma og pappa grunn til å kalle meg stormannsgal? Definitivt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 What? Haters -_- Det er jo det eneste jeg kan gjøre når jeg ikke får lov til å spre asken min over bebygde strøk. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du trenger ikke spørre om lov, få noen kompiser til å gjøre det. Eller la de røyke deg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jepp, stormannsgal er ordet ok.. Mistah Tojo.. Det der var bare groce. Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Du trenger ikke spørre om lov, få noen kompiser til å gjøre det. Eller la de røyke deg. Beste jeg har hørt Edit: jeg stiller opp Endret 5. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ha ha, tviler på at jeg dukker opp som et gespenst og hjelper de på prøver Fatter meg ikke på dere ass. Bare fordi jeg har litt originale ideer og ikke er gira på å ligge på en kirkegård eller stå på peishylla til en eller annen loonie. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For min del er det ett fett hva som skjer med kroppen min når jeg dør. Trenger den ikke akkurat selv. Om noen kan bruke noe på den ville det vært fint. Om noen vil kutte meg i småbiter for å forske på noe er det også greit. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I love little girls^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Slett internettet fra favoritter eller "foretrukne nettverk" Ja smurf. det har de Thanks alot! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ha ha, tviler på at jeg dukker opp som et gespenst og hjelper de på prøver Fatter meg ikke på dere ass. Bare fordi jeg har litt originale ideer og ikke er gira på å ligge på en kirkegård eller stå på peishylla til en eller annen loonie. Jeg syns ikke det er så mye bedre å ligge død i blomsterbeddet bak i hagen til bestemoren sin. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Om du dør før meg smurf kan jeg mer enn gjerne spre asken din og ta ansvar for evt straffefølgelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg