Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

God kveld godtfolk og til og med god kveld til ikke-godtfolk. Da er jeg just ankommet deltidsjobben som jeg nylig har begynt på. Faktisk er det første kvelden uten opplæring, altså veileder ved min side, så er relativt spent. Skal sitte her til klokken 05.00 i natt, så mistenker at det blir en del forum i kveld.. Med mindre det blir travelt da.... noe jeg mistenker at det kanskje kan bli fra 11.00 og ut til 02.00

Lenke til kommentar

Årh! Nå er jeg irritert her! Routeren vår klikka eller noe, alt gikk i hvert fall veldig veldig seint. Svogeren min var inne og fiksa det. Jeg får ikke kobla til routeren igjen, og er dømt til å bruke naboens nett. Jeg finner nettverket vårt. Passordet er endret, men når jeg høyreklikk -> egenskaper og skriver det nye passordet skjer det ingenting med statusen til nettverket som er: "Nettverksinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for nettverket". Jeg velger riktig kryptering og er sikker på at jeg har riktig passord.

 

What to do?! :wallbash:

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har peiling, veit så vidt hvordan man internetter en slash, men det kan jo hende det tidligere passordet er lagret som standard? Altså, den bruker det gamle passordet ditt selv om du.. Skriver.. Nytt. Nei, vet du hva. Dette kan jeg ikke.

 

Frem med Helnøtt'n og brewsen!

Lenke til kommentar

Jeg ringte pappa og spurte ham om han kunne snakke med fylkesmannen i Rogaland for å spørre om han ikke kunne fikse meg en avtale så jeg kunne bygge et mausoleum i bakhagen til huset til farmor, så jeg kan mumifiseres og gravlegges der når jeg dør.

 

Basert på det, har mamma og pappa grunn til å kalle meg stormannsgal?

Lenke til kommentar
Ha ha, tviler på at jeg dukker opp som et gespenst og hjelper de på prøver :p

 

Fatter meg ikke på dere ass. Bare fordi jeg har litt originale ideer og ikke er gira på å ligge på en kirkegård eller stå på peishylla til en eller annen loonie.

Jeg syns ikke det er så mye bedre å ligge død i blomsterbeddet bak i hagen til bestemoren sin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...