Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er ikke her. jeg er egentlig på jordomseiling til de syv hav, på jakt etter en frue. "I joined the Navy to see the girl. But what did I see? I saw the sea." *synge* *hoste* Skrivefeil, gitt... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor er det bare piss på tven fortida? Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor er det bare piss på tven fortida? Noe å anbefale? Dataspill, sola, damer, musik.. Eventuellt bare gi opp og begrave seg selv 6 fot under. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor er det bare piss på tven fortida? Noe å anbefale? Family guy går vel nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Trykk på linken, Lars.OMG! Jeg er SÅ der! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 OMG! Jeg er SÅ der! Regna med det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Blir mye konserter på meg i år tydeligvis. Først Opeth i mars. Så er Postgriobygget og Wacken. Lurer på å hive meg på Katie Melua også, men husker ikke helt når det er så vet ikke om jeg kan. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae, begge i oktober (tror jeg). edit: Melua kræsjer visst med Wacken så det blei det ikke noe av. Søren. Jaja... Der var de pengene spart. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) -Nei, Lars. Kom deg ut og ta bilder. Kanskje du finner noe genialt i dag. -Må jeg? -Ja, du må. -Finnes det ingen utvei? -Nei, du har selv sagt at du skal prøve å ta bilder hver eneste dag. Dessuten så må du handle -Men det er så deilig å bare sitte og sløve foran pcen og høre på spotify jo. -LARS! UT! NÅ! -Ja vel da. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Blir mye konserter på meg i år tydeligvis. Først Opeth i mars. Så er Postgriobygget og Wacken. Lurer på å hive meg på Katie Melua også, men husker ikke helt når det er så vet ikke om jeg kan. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae, begge i oktober (tror jeg). edit: Melua kræsjer visst med Wacken så det blei det ikke noe av. Søren. Jaja... Der var de pengene spart. Ser ikke ut til at det blir så mye på meg i år. Flere jeg har/hadde lyst til å dra på, men som ikke ble eller blir noe av fordi jeg må prioritere "viktige ting". Men det blir vel Postgirobygget. Forhåpentligvis både i Langesund og på Jessheim. Også blir det nok noe under Vestfossenmarken. Æsj, jeg vil vinne 60 mill. i lotto \o/ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har ikke lyst 60 mill. For meg holder 10-100 tusen kr. Eller, selfølgelig ville jeg tatt imot 60 mill. Men for meg holder 10-100 tusen kr. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P Pøh. Mer penger = mindre økonomiske bekymringer = mer tid til å være glad og nyte livet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P Pøh. Mer penger = mindre økonomiske bekymringer = mer tid til å være glad og nyte livet. Støtter Ida der. Bruker alt for mye tid på å irritere meg over å ikke kunne gjøre ting jeg vil, grunnet for lite penger. Jeg kan gjøre en av to: - Gå på butikken og få kjøpt meg brus og mat - Jobbe. Hva skal jeg velge? Begge må gjennomføres i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Først gå på butikken, så jobbe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I dag fikk jeg feriepenger. Så jeg er glad. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fikk feriepenger i Januar jeg Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For mye penger gjør deg mindre lykkelig. Det beste er å ha så man klarer seg + litt.=) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil ikke bare klare meg, jeg vil ha muligheten til å leve skikkelig. Ikke klare meg. Livet skal ikke overleves, det skal leves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg