Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir mye konserter på meg i år tydeligvis. Først Opeth i mars. Så er Postgriobygget og Wacken. Lurer på å hive meg på Katie Melua også, men husker ikke helt når det er så vet ikke om jeg kan. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae, begge i oktober (tror jeg).

 

edit: Melua kræsjer visst med Wacken så det blei det ikke noe av. Søren. Jaja... Der var de pengene spart.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

-Nei, Lars. Kom deg ut og ta bilder. Kanskje du finner noe genialt i dag.

 

-Må jeg?

 

-Ja, du må.

 

-Finnes det ingen utvei?

 

-Nei, du har selv sagt at du skal prøve å ta bilder hver eneste dag. Dessuten så må du handle

 

-Men det er så deilig å bare sitte og sløve foran pcen og høre på spotify jo.

 

-LARS! UT! NÅ!

 

-Ja vel da. :(

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Blir mye konserter på meg i år tydeligvis. Først Opeth i mars. Så er Postgriobygget og Wacken. Lurer på å hive meg på Katie Melua også, men husker ikke helt når det er så vet ikke om jeg kan. Så er det Porcupine Tree og Tom McRae, begge i oktober (tror jeg).

 

edit: Melua kræsjer visst med Wacken så det blei det ikke noe av. Søren. Jaja... Der var de pengene spart.

Ser ikke ut til at det blir så mye på meg i år. Flere jeg har/hadde lyst til å dra på, men som ikke ble eller blir noe av fordi jeg må prioritere "viktige ting". Men det blir vel Postgirobygget. Forhåpentligvis både i Langesund og på Jessheim. Også blir det nok noe under Vestfossenmarken.

 

Æsj, jeg vil vinne 60 mill. i lotto \o/

Lenke til kommentar
For mye penger gjør deg bare mindre lykkelig i lengden. Men er jo greit å vinne litt innimellom=P

Pøh. Mer penger = mindre økonomiske bekymringer = mer tid til å være glad og nyte livet.

Støtter Ida der. Bruker alt for mye tid på å irritere meg over å ikke kunne gjøre ting jeg vil, grunnet for lite penger.

 

Jeg kan gjøre en av to:

- Gå på butikken og få kjøpt meg brus og mat

- Jobbe.

 

Hva skal jeg velge? Begge må gjennomføres i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...