Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Men nå skal jeg gjøre hva HCG burde gjøre (:wee:), ut å leke. :D

Hva skal du leke? :p

 

 

Det over står som et eksempel på hva Specialforce kunne kuttet ned innlegget til.

En hadde bevart all nødvendig info for at andre skulle skjønne konteksten også.

Lenke til kommentar
SpecialForce: Det ser ut som du quoter bare for å irritere. Jaja, du kan neppe forvente en annen respons enn det Tee_c gav deg. Man bør ikke derifra synke enda lavere med personangrep.

Eneste jeg har gjort er å replisere med samme mynt og jeg får "kjeft" for å trykke på en knapp? Jaja, lavmål finnes blant oss alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Eneste jeg har gjort er å replisere med samme mynt og jeg får "kjeft" for å trykke på en knapp? Jaja, lavmål finnes blant oss alle.

 

Du repliserte ikke med samme mynt.

Han kommenterte det at du har lange quoter, du svarer med personangrep, noe retningslinjene forbyr.

Lenke til kommentar
Han har vært her før og spammet ned denne tråden med en gjeng derifra så :hrm:

haha, det var gøy.

Men jeg tror han har fått warn om han gjør det igjen blir det lang ferie ^^,

 

Mmmmm, nei. Det har jeg ikke. Unbelievable, isn't it?

 

Tell me about it. :tease:

btw. jeg er ballus, fucket bare litt opp med nickchange.

 

Vet det. Skjønte det på avataren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
SpecialForce: fuck quotingen din.

 

Han sa på ingen måter "fuck deg" SpecialForce.

 

Han kommenterte innlegget, du kom med personangrep.

Lenke til kommentar
... Her har ingen hørt om å stoppe skjønner jeg?

Hvorfor skal vi stoppe fordi du ikke vil få advarsel for personangrep?

Vel, det sier seg selv å fortsette en diskusjon som på dette stadiet er en skyttergravskrig er unødvendig, irriterende for resten og inneholder bare vonde ord som ingen egentlig ønsker å dra frem i lyset på mennesker man ikke kjenner fra annet enn tekst og bilder.

Lenke til kommentar
Vel, det sier seg selv å fortsette en diskusjon som på dette stadiet er en skyttergravskrig er unødvendig, irriterende for resten og inneholder bare vonde ord som ingen egentlig ønsker å dra frem i lyset på mennesker man ikke kjenner fra annet enn tekst og bilder.

Etter hva jeg har oppfattet har du sagt noe stygt til en annen (som du nå har fjernet). Hva med å beklage? Hva med å si at du skal slutte med den tåpelige quotingen din?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...