HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Tenkte på posten under... The Prophet = Profeten. Næhei! Kødder du? Det visste jeg ikke, takk for opplysningen. Hey! Det var du som skrev ''Hva?'' etter jeg skrev ''...sa profeten.''. Ikke jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kan du ikke bare si hva du mente med "..sa profeten", da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det blir for mye å be om, han er 11. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det blir for mye å be om, han er 11. Gi gutten en sjanse nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det blir for mye å be om, han er 11. Er man 11 vil jeg si det er lurt å gå ut å leke med kompiser, ikke sitte med nerdene oppi årene og diskutere xD Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Er man 11 vil jeg si det er lurt å gå ut å leke med kompiser, ikke sitte med nerdene oppi årene og diskutere xD Bare fordi han er 11 betyr ikke at han ikke kan være med andre som er eldre og diskutere. La han være med, men han bør isteden for å gå rundt grøten, svare på spørsmålene vi stiller. Endret 5. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lykke til Takk begge to Bare hyggelig Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Mente ingenting med innlegget, han skriver selv at han er ''profeten''. Btw; @Smågal: WTF!? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Mente ingenting med innlegget, han skriver selv at han er ''profeten''. Btw; @Smågal: WTF!? Get used to it i guess Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 This thread is getting less interesting by the nanosecond... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Er man 11 vil jeg si det er lurt å gå ut å leke med kompiser, ikke sitte med nerdene oppi årene og diskutere xD Bare fordi han er 11 betyr ikke at han ikke kan være med andre som er eldre og diskutere. La han være med, men han bør isteden for å gå rundt grøten, svare på spørsmålene vi stiller. Helt enig. HCG: Han har ikke skrevet at han er profeten? Dette er bare nicket hans. Men nå skal jeg gjøre hva HCG burde gjøre (), ut å leke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 This thread is getting less interesting by the nanosecond... No shit Sherlock Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Er man 11 vil jeg si det er lurt å gå ut å leke med kompiser, ikke sitte med nerdene oppi årene og diskutere xD Bare fordi han er 11 betyr ikke at han ikke kan være med andre som er eldre og diskutere. La han være med, men han bør isteden for å gå rundt grøten, svare på spørsmålene vi stiller. Helt enig. HCG: Han har ikke skrevet at han er profeten? Dette er bare nicket hans. Men nå skal jeg gjøre hva HCG burde gjøre (), ut å leke. Hva skal du leke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hva skal du leke? Bakken = Lava! Fra spøk til revolver: Skal bare ut til en kompis, eller han kommer hit. Blir sikkert å gå til stranda eller noe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) HCG fra gamer? SpecialForce: fuck quotingen din. Endret 5. juni 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 HCG fra Innlegg.no, ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 HCG fra gamer? SpecialForce: fuck quotingen din. You got it right Han har vært her før og spammet ned denne tråden med en gjeng derifra så Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 CypheroN: Kos deg. SpecialForce: Det ser ut som du quoter bare for å irritere. Jaja, du kan neppe forvente en annen respons enn det Tee_c gav deg. Man bør ikke derifra synke enda lavere med personangrep. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Han har vært her før og spammet ned denne tråden med en gjeng derifra så haha, det var gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg