Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hehe. Jeg har trent karate i over 8 år. Jeg var der i MINST 2 måneder! Sånn Kuorishinkay eller noe sånnt.. :O Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hehe. Jeg har trent karate i over 8 år. Jeg var der i MINST 2 måneder! Sånn Kuorishinkay eller noe sånnt.. :O Ah, okay. Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre. Trener selv Wado Ryu og foretrekker den stilarten.(..) Endret 26. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Øhh.. Speiderern og blind gatevold her Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Taekwondo her. Så kult. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja det sier meg mye yvonne! Ich wil nicht zu arbeit gå! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Øhh.. Speiderern og blind gatevold her Ja, noe må man jo ha og gjøre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg gikk på kampsport fra jeg var liten av..kanskje selvtilliten hadde kommet på plass før . Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja det sier meg mye yvonne! Ich wil nicht zu arbeit gå! Hehe, nei skjønner det. Wado Ryu er en litt annerledes stilart enn den du trente. Ganske så annerledes vil jeg si. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Taekwondo her. Her og *rekke opp en hånd* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ja, noe må man jo ha og gjøre. Det var gamledager, nå er det vel ikke så mye av det mer. Den gamle "gjengen" ble oppløst da jeg flyttet... Mr. BJ! Endret 26. januar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Joda, var gøy det^^. Vi gjorde mye morsomt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg gikk på kampsport fra jeg var liten av..kanskje selvtilliten hadde kommet på plass før . Det hjalp ihvertfall meg veldig mye. Begynte da jeg var tolv og opplevd mange år med mobbing. Gjorde veldig godt for meg som person. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Siden vi er inne på det, her er mine fritidsssysler da jeg var ung: Karate Fotball 4H Røde Kors Speidern Frelsesarmeen Turning -------------------- Har sikkert glemt noe, men det jeg skal frem til er at jeg slet med å finne noe som fanga meg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Joda, var gøy det^^. Vi gjorde mye morsomt. Ja, tviler ikke. Trives godt på trening, selv om jeg ikke er konkurranseaktiv lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) JEg jobber som frivillig hos dyrebeskyttelsen, driver litt med politikk, flammespruting (skal lære meg flammesluking nå, nettopp kjøpt boken) og trener hunden. Det er mine hobbyer. EDIT: Alt jeg har gjort i fortiden.. Orker ikke begynne en gang. Endret 26. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Siden vi er inne på det, her er mine fritidsssysler da jeg var ung: Karate Fotball 4H Røde Kors Speidern Frelsesarmeen Turning -------------------- Har sikkert glemt noe, men det jeg skal frem til er at jeg slet med å finne noe som fanga meg! Mye morsomt ser jeg. Selv drev jeg med: Kor Håndball Ridning Turn Jazzdans Karate (fremdeles) Politikk (fremdeles) Speidern Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå så er de eneste hobbyene mine film, speideren, spill, programmering og rydding. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) JEg jobber som frivillig hos dyrebeskyttelsen, driver litt med politikk, flammespruting (skal lære meg flammesluking nå, nettopp kjøpt boken) og trener hunden. Det er mine hobbyer. Sprute flammer har jeg gjort. Det er ikke vanskelig, trenger ikke bok til det! Nå så er de eneste hobbyene mine film, speideren, spill, programmering og rydding. Not valid? Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Sprute flammer har jeg gjort. Det er ikke vanskelig, trenger ikke bok til det! Og du tror ikke JEG har sprutet flammer? Trodde alle hadde fått med seg videoen, jeg..Jeg snakker om å SLUKE flammer. EDIT: Jooo, også er bodymodification en hobby. Og jeg vil ta opp fakirkunst. Endret 26. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg