Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Egentlig ikke. *edit* ang. jack bauer facts er like gode som lars monsen facts. Endret 5. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ovnsstekt ørret, med fløtegratinerte poteter og en god salat. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er seriøst ikke en dritt å gjøre på skolen idag, ble ferdig med det på et kvarter liksom :S Det merkes.. Ikke en kj... jo én elev som har vært innom i dag. Også har jeg vært og bytta en ødelagt VGA-kabel på et klasserom. Ellers har jeg sørfa på nett og holdt på med bildet mitt, som jeg mistenker har en endelig versjon på nå. =D Er vel ca. samme nivået her nå. Vært 2-3 elever innom med småting, og jeg har hjulpet en lærer med å koble seg til en prosjektor.. Ikke akkurat mye aktivitet på to timer.. Jeg har svart 2 brukere på helpdesk på to timer, beat that! Hvor jobber du? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Virker som om det er mange IKT-lærlinger her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Virker som om det er mange IKT-lærlinger her. Well...it is Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanin33: Det så godt ut! SpecialForce: Vær vennelig å kutt ned på quotingen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Virker som om det er mange IKT-lærlinger her. Jeg er ikke lærling, jeg er i aktivt arbeid Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 SpecialForce: Vær vennelig å kutt ned på quotingen. Maks 2-3 quotes! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Maks 2-3 quotes! Ifølge retningslinjene så skal man ikke quote mer enn ett innlegg bakover, med unntak om man mister sammenhengen om man gjør det. Endret 5. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ovnsstekt ørret, med fløtegratinerte poteter og en god salat. Sossemiddag ! Slik spiste alle sossene i kantinen på vidregående Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sossemiddag ! Slik spiste alle sossene i kantinen på vidregående Jeg lagde den selv da.. Og driver med eksamensforbredelser, så syns jeg skal unne meg litt god mat. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ifølge retningslinjene så skal man ikke quote mer enn ett innlegg bakover, med unntak om man mister sammenhengen om man gjør det. Da har de forandret seg siden sist jeg var her. D: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ovnsstekt ørret, med fløtegratinerte poteter og en god salat. Sossemiddag ! Slik spiste alle sossene i kantinen på vidregående Hva har det å si? Du kan jo ikke nekte for at det er godt. Med mindre du absolutt skal mislike enkelte matretter av prinsipp... På samme måte som enkelte "musikkelskere" misliker musikk de egentlig liker, kun fordi den ikke faller inn under sjangeren dems Adjø Steffen! Ha en fin helg =) Endret 5. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Selv om jeg syns Chuck Norris-fakta er utrolig kjedelig, må jeg faktisk humre litt av våre egne Lars Monsen facts. Lars Monsen veit at bringebær bare er blåbær i forhold til jordbær. *flir* :!: Selv om den var litt tørr så var den bra:D Man må ha både tørt og vått Sossemiddag ! Slik spiste alle sossene i kantinen på vidregående Jeg lagde den selv da.. Og driver med eksamensforbredelser, så syns jeg skal unne meg litt god mat. +1 Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvor jobber du? Fjell kommune. Ting fungerer visst som bare juling i dag, noe som gir meg ro og fred til å fikle med server/lese til fagprøve Virker som om det er mange IKT-lærlinger her. Vi er overalt Endret 5. juni 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 SpecialForce! For helvete, slutt å quote så mange poster! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sossemiddag ! Slik spiste alle sossene i kantinen på vidregående Ja! Heia Grandiosa, D.D.E. og jantelov! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 SpecialForce! For helvete, slutt å quote så mange poster! Her er vi rolige i dag? Hva er det med folk her og quoting?? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Her er vi rolige i dag? Hva er det med folk her og quoting?? Du sliter ut scrollehjulene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg