Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har ikke vært på nok fyll i trønderland, kjære Kom til Orkdal og bli med meg på fjortizfæst =D Da skal jeg love deg du endrer mening ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har sikkert verdens mest varierte musikksmak Jeg kan fint ha en spilleliste bestående av In Flames, Soilwork, Alan Jackson, Lasse Stefanz, Green Day, Elton John og Cascada. You never know what I'm going to listen to Alt fra Gåte til Øystein Sunde til DJ Tiesto til Dream Theater til Kovenant til Enya til.... Ja, slik går lista. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kniser litt hver gang jeg ser det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har sikkert verdens mest varierte musikksmak Jeg kan fint ha en spilleliste bestående av In Flames, Soilwork, Alan Jackson, Lasse Stefanz, Green Day, Elton John og Cascada. You never know what I'm going to listen to Alt fra Gåte til Øystein Sunde til DJ Tiesto til Dream Theater til Kovenant til Enya til.... Ja, slik går lista. +1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, Cascada er ikke brukbart om man så hadde ligget og klamret seg fast i grøftekanten. FACT! Oh hai, jeg ser dere diskutere min musikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forresten. Jeg er lei at folk sier techno til alt. Dette er techno: - techno - hard techno Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og jeg er lei at folk sier metall når de mener svartmetall. Learn to live with it. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og jeg er lei at folk sier metall når de mener svartmetall.Learn to live with it. Jeg hører dette hver bidige dag. Begynner å bli lei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er lei av folk som snakker om hackere, når de egentlig mener crackere. Jeg er lei av å bli stemplet som en satanist fordi jeg hører på tungrock og metall. Jeg er lei av folk som ikke setter seg inn i ting de bruker flere timer på hver dag. Så, lev med det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er lei av folk som snakker om hackere, når de egentlig mener crackere.Jeg er lei av å bli stemplet som en satanist fordi jeg hører på tungrock og metall. Jeg er lei av folk som ikke setter seg inn i ting de bruker flere timer på hver dag. Så, lev med det. Word. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er lei av folk som snakker om hackere, når de egentlig mener crackere.Jeg er lei av å bli stemplet som en satanist fordi jeg hører på tungrock og metall. Jeg er lei av folk som ikke setter seg inn i ting de bruker flere timer på hver dag. Så, lev med det. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dere skriver i feil tråd folkens: Den store sytetråden aka Ting som irriterer deg..elns. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dere skriver i feil tråd folkens: Den store sytetråden aka Ting som irriterer deg..elns. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dere skriver i feil tråd folkens: Den store sytetråden aka Ting som irriterer deg..elns. Nei, jeg bare poengterte ovenfor DJ-dudens klager om Techno og slikt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forresten. Jeg er lei at folk sier techno til alt. Dette er techno: - techno - hard techno Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hey kexy^^ Mornings. ;O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg