Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 HIM har covra Backstreet Boys. Djeez :| Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Det er seriøst ikke en dritt å gjøre på skolen idag, ble ferdig med det på et kvarter liksom :S Det merkes.. Ikke en kj... jo én elev som har vært innom i dag. Også har jeg vært og bytta en ødelagt VGA-kabel på et klasserom. Ellers har jeg sørfa på nett og holdt på med bildet mitt, som jeg mistenker har en endelig versjon på nå. =D Er vel ca. samme nivået her nå. Vært 2-3 elever innom med småting, og jeg har hjulpet en lærer med å koble seg til en prosjektor.. Ikke akkurat mye aktivitet på to timer.. Jeg har svart 2 brukere på helpdesk på to timer, beat that! Endret 5. juni 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Æsj. Straks nav. Hater møter på nav. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det går så bra så, Lars Skal tenke på deg jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg hater musikksmaken til enkelte i klassen....det er ikke musikk engang, er for det meste datalagde stemmer og musikk Endret 5. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sier Rybakk-forkjemperen () Uansett, faen, snart muntlig. Jeg kommer til å være helt blank. Typisk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Sier Rybakk-forkjemperen () Uansett, faen, snart muntlig. Jeg kommer til å være helt blank. Typisk. Noen må jo forsvare han også Jeg ser på de positive sidene med han, var like før jeg fikk synge solo på Rybak på det lokale gospelkoret også PS: Heter Rybak forresten Endret 5. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Glad jeg er ferdig med mine eksamner for Vår-sesongen jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg merker jeg stiller meg litt likegyldig til hvordan han staver etternavnet sitt, altså. Hoho. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Jeg blir kvalm av Rybak, så si meg, hva er forskjellen? Liker ikke techno jeg heller, men hører mye heller på det enn Rybak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Techno er k0z. Jeg digger EDM, IDM og EBM ^^ Nesten like mye som jeg digger rock Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 God morgen folkens. jeg vil ha varmt vær har ikkeno planer for dagen, forslag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Jeg blir kvalm av Rybak, så si meg, hva er forskjellen? Liker ikke techno jeg heller, men hører mye heller på det enn Rybak. Forskjell: Ekte vokal, skrevet all musikk selv (omtrent), ikke det samme i ti minutter, god på fele også. Minuser med Rybak: For mye i media, delvis dårlig live, skriver litt ofte sanger om kvinnfolk. Endret 5. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det som ikke er musikk med det, Same? Motherfuckings techNO med så mye effekt på vokal at man blir kvalm Techno er k0z. Jeg digger EDM, IDM og EBM ^^ Nesten like mye som jeg digger rock Jeg har sikkert verdens mest varierte musikksmak Jeg kan fint ha en spilleliste bestående av In Flames, Soilwork, Alan Jackson, Lasse Stefanz, Green Day, Elton John og Cascada. You never know what I'm going to listen to Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Cascada =/... Jeg har eksamen nå. Er så nervøs at jeg dør litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 kanonkent, ditto Jeg liker det meste og finner alltid noe å høre på, i en hver sjanger. Det være seg pussypop / r&b eller folkemusikk / dansband Jeg liker generelt ikke Rybak, ikke utseende, ikke fyren, og syns ikke han er så god på fele som folk skal ha det til. Cascada er brukbart i fylla =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, Cascada er ikke brukbart om man så hadde ligget og klamret seg fast i grøftekanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg