Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er helg! Skal bare ha 5 timer naturfag først. Du har blokkdager du også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 God morgen! Skole om 15 min ca. -.- Skole om tre kvarter, buss om en halvtime =o Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Damnit, nå har hodet havnet på pulten 2 ganger allerede. Jeg er trøtt! På tide å fikse seg litt kaffe tror jeg Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ah, for en dag å starte dagen på. Om ti minutter har jeg matte... Vi er for lengst ferdig med pensum, så jeg skjønner ikke helt hva vi sk CRAP Kom på at jeg har muntlig fremføring om algebra i dag! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjenner meg igjen. Akkurat slik har de to siste ukene har vært. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 RESTEPIZZA FOR THE WIN! That is all. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 God morgen. SH eller farget versjon? Poster her, da jeg ikke vil ha noen annen kritikk enn om hvilken versjon som foretrekkes. SH Farget Er uansett ikke helt ferdig, så enkelte haloer er jeg klar over. =) Pent bilde , eneste jeg kan sette fingeren på er at ene trestokken dekker for en av fjelltoppene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Begge var flotte, men jeg ville gått for SH. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pent bilde , eneste jeg kan sette fingeren på er at ene trestokken dekker for en av fjelltoppene. Ja, litt enig; hadde man tiltet kameraet litt lenger bak, og gått lenger ned ville man fått et litt annet perspektiv samt at man hadde fått til en slags effekt med «stor stolpe "lite" fjell». Men veldig bra bilder. Jeg har dog litt problemer med å bestemme meg for om jeg liker SH eller farger best. Tror jeg setter en knapp på SH altså. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 To flasker fanta og en pose trollgodt. :3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er seriøst ikke en dritt å gjøre på skolen idag, ble ferdig med det på et kvarter liksom :S Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Les om latterens evolusjon på wired.com http://www.wired.com/wiredscience/2009/06/evolutionlaughter/ :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lurer på hvorfor jeg har en komplett HIM-diskografi o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lurer på hvorfor jeg har en komplett HIM-diskografi o_O Jeg spør meg lignende spørsmål når jeg en sjelden gang blar gjennom musikkmappa mi på serveren. Der ligger sånn ca. alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Les om latterens evolusjon på wired.com http://www.wired.com/wiredscience/2009/06/evolutionlaughter/ :!: Nææææh... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lurer på hvorfor jeg har en komplett HIM-diskografi o_O Jeg spør meg lignende spørsmål når jeg en sjelden gang blar gjennom musikkmappa mi på serveren. Der ligger sånn ca. alt mellom himmel og jord. He he, det er derfor jeg sjelden går gjennom MP3-disken. 450gb med gudene vet hva Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er seriøst ikke en dritt å gjøre på skolen idag, ble ferdig med det på et kvarter liksom :S Det merkes.. Ikke en kj... jo én elev som har vært innom i dag. Også har jeg vært og bytta en ødelagt VGA-kabel på et klasserom. Ellers har jeg sørfa på nett og holdt på med bildet mitt, som jeg mistenker har en endelig versjon på nå. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er seriøst ikke en dritt å gjøre på skolen idag, ble ferdig med det på et kvarter liksom :S Det merkes.. Ikke en kj... jo én elev som har vært innom i dag. Også har jeg vært og bytta en ødelagt VGA-kabel på et klasserom. Ellers har jeg sørfa på nett og holdt på med bildet mitt, som jeg mistenker har en endelig versjon på nå. =D Er vel ca. samme nivået her nå. Vært 2-3 elever innom med småting, og jeg har hjulpet en lærer med å koble seg til en prosjektor.. Ikke akkurat mye aktivitet på to timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg