L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Natta. Burde køye selv nå, men skal bare se en episode til av Eureka. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Natta. Burde køye selv nå, men skal bare se en episode til av Eureka. jeg å egentlig, men greier ikke... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke jeg heller. Nerver. Skal på nav i morra så tviler på at det blir mye søvn i natt. Kanskje jeg skulle tatt noe å sove på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke jeg heller. Nerver. Skal på nav i morra så tviler på at det blir mye søvn i natt. Kanskje jeg skulle tatt noe å sove på. Om det hjelper så gjør det. For all del, møt opp Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da var left 4 dead installert, å det skal games. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke jeg heller. Nerver. Skal på nav i morra så tviler på at det blir mye søvn i natt. Kanskje jeg skulle tatt noe å sove på. jeg skal... ingenting i morgen så derfor kan jeg sitte oppe, men forde... det er bæsj å ikke få sove når jeg faktisk vil sove:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke jeg heller. Nerver. Skal på nav i morra så tviler på at det blir mye søvn i natt. Kanskje jeg skulle tatt noe å sove på. Om det hjelper så gjør det. For all del, møt opp Ønsker deg lykke til! Skal møte opp. Må møte opp. Takk for støtte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ta en kjapp en og legg deg, ikke værre Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Går i Weeds her - s03e04 nå. Venter på pakke + tullete døgnrytme, så om jeg så prøvde så vil jeg ikke få sove før om noen timer. I morgen blir det polering av bil - maskinpolering høres gøy ut. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil legge meg, men har ugjort arbeid Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 bland deg en cocktail av noe koffeinholdig og masse brus. Get to work Lenke til kommentar
SVD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdi med skolen for i år!! Ingentingjør utdanning neste Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) bland deg en cocktail av noe koffeinholdig og masse brus.Get to work Det har gått en del på Cola og Burn ikveld ja. Men nå ble jeg endelig ferdig Natta DNFK Endret 5. juni 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Mente det burde være ganske tydelig ifra inlegget, men: en roterende polermaskin + polermidler og puter. Metabo proffmaskin til noen lapper Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Natt all, dette er for sent.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I morgen klokka 9 får vi vite om vi kommer opp i muntlig eksamen eller ikke, og det kan jeg ikke forsove meg til. Derfor har jeg planer om å døgne. Noen andre på nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jøss, trodde du var eldre. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hmm. Hvorfor er jeg ikke trøtt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg