Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hører nå jeg også, føler alle sangene blir litt klisjé. Liksom som om alle er basert på "Dine øyne er som stjerner"-konseptet. Sitat "If you were gone": "If you were gone, the moon would lose it's brightness..." wtf. Ellers er han ikke egentlig en dårlig artist, bevares. Ikke min smak bare. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da har jeg fått henta ny bilen min. Audi A4 1.6 2003 mod. 55000 KM!! Stooor fornøyd med bilen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hører nå jeg også, føler alle sangene blir litt klisjé. Liksom som om alle er basert på "Dine øyne er som stjerner"-konseptet. Sitat "If you were gone": "If you were gone, the moon would lose it's brightness..." wtf. Ellers er han ikke egentlig en dårlig artist, bevares. Ikke min smak bare. Veldig personlig plate, han synger om seg selv og følelsene sine Slik er Rybak, tror ikke vi kan vente musikk der han synger som om han er aggresiv...Kan nesten sammenligne plata med første Maroon5 plata, som handlet om hun der Jane Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) "gidder ikke" Endret 4. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg må si meg enig med Tee_c der.. Endret 4. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Genial kommentar GAH! stopp multiquoting! newweh, er for lite aktivitet her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det rettferdiggjør ikke så store quoter.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) "gidder ikke" Slett det jeg skrev Pac. Kom på at jeg gir blanke i hva som skjer her inne egentlig, glemte meg litt bare. Endret 4. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) newweh, er for lite aktivitet her Og hva har det med saken å gjøre...? Endret 4. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det rettferdiggjør ikke så store quoter.. Hvis jeg har lyst til å uttale meg om flere ting så stemmer jeg alternativ "jo". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "legge meg inn på psykatriske og spise boller"Har de gode boller? Stiller meg skeptisk siden helsevesenet er så skrapa for penger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg må si meg enig med Tee_c der.. ironi? Står i retningslinjene et sted at man helst ikke skal quote mer enn ett innlegg tilbake. Maks to, dersom det er nødvendig for å få med sammenhengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg må si meg enig med Tee_c der.. ironi? Nope, ikke noe ironi. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "legge meg inn på psykatriske og spise boller"Har de gode boller? Stiller meg skeptisk siden helsevesenet er så skrapa for penger. Helt seriøst, der jeg har vært så har de ikke vært bra nei:( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor har jeg fått gaver i dag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor har jeg fått gaver i dag? GRATULERER med dagen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Helt seriøst, der jeg har vært så har de ikke vært bra nei:(Vi får ta en rundtur på psykiatriske instittusjoner rundt i langet og sjekke hvem som har best mat. Så kan vi lage en online-guide sånn at folk vet hvor de bør legge seg inn. Hvorfor har jeg fått gaver i dag?Har du bursdag eller noe? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ZONG, DERE HUSKA DET OMG! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ZONG, DERE HUSKA DET OMG! Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nope, ikke noe ironi. med tanke på at du trippelquota. (er i dårlig humør idag etter bad nickchange). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg