Datasmurf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjer det noe spennende?Jeg hører på musikk<3 Jeg hører på musikk og løser kryssord Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Skjer det noe spennende?Jeg hører på musikk<3 Driver å leser en 620-siders ( ) bok om Reverse Engineering... Endret 4. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere som bitcher med bakgrunnsbilder, her er tråden for slikt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=307819&hl= Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjer det noe spennende?Jeg hører på musikk<3 Samme her, samtidig som jeg gjør skolearbeid Muse - Micro Cuts er vel på nå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke særlig spennede. Jeg bare driver og fikser på bilder til junifesten. Er det lov da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det lov da?Ingen regel mot det, nei. Det bildet jeg endte med å bruke ble bare litt cropet da. Ellers så pleier jeg å endre litt på levels og kanskje justere litt på farge og sånn. Ikke stort. Men det trengtes ikke denne gangen. Du kan se hvilket bilde jeg brukte ved å trykke på lenken i signaturen min. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skriver norsk fremføring. Hurra. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en halvtime til jeg etter planen skal legge meg. Kanskje det faktisk går i dag, kanskje jeg ikke ligger og vrir meg i 2 timer og tenker at jeg isteden kunne sittet foran skjermen. Får vel lese litt til i naturfagboken.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Snakka med en som var i Bodø, så kom jeg på the ULTIMATE vits altså. Dere. Hva slags butikker har de oppover i landet? Joker Nord! AAaahahah. HA! AAHA! LUNGEKOLLAaaappffff. Hiho. Trøtt, nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjera, TEE_C? stfu. @ lars: åja, trodde jeg leste et sted at det ikke var lov å tukle med dem. Men du vet nok litt bedre enn meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 stfu. stfu. Kan du si noe annet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan du si noe annet? ja, takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette er en djevelsk god post. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Intimkontak med pen jente eller øve til muntlig engeslk tentamen? Hva ville dere ha valgt. Jeg valgte intimkontakt Vi tenker likt Jeg ser ut akkurat som avataren min. Helt seriøst. Det er det lol'este jeg har hørt i dag ut å kjøpe oreo, noen som vil ha? Jeg har et litt sånn hat/elsk-forhold til Oreos etter min infamøse visningsnavnbytte, men what the hell. Jeg tar et par. Fikk du i det hele tatt noe forhold til Oreo etter navnebyttet? Du fikk jo praktisk talt ingen //Blarcky Genial kommentar NEI. faen. Visningsnavngreia tilta helt og jeg har fått tilbake mitt eldste visningsnavn. Hva med "Spretne Boller"? Det er jo bare dømt til koffertlandets latterkrok Endret 4. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Genial kommentar GAH! stopp multiquoting! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *trommevirvel* I bring you: Honour :love: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sitter å hører på Rybak plata på Spotify...Og har funnet ut han er glad i å skrive sanger om kvinnfolk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg