Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg sovner som regel bare jeg ligger i en behagelig nok stilling, dvs jeg ligger. Sitter jeg er sjansen minimal for at jeg sovner. Er btw trøtt 25/7 for tiden, det er ganske iririterende. Edit: Sitter egentlig og leser til prøve nå. Men med en gang jeg begynner å lese så er alt jeg vil gjøre å sove. Kan lukke øynene og så er det gjort Endret 4. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Glad jeg er ferdig med vgs. Hadde en liten uvane med å sovne i timene. Det er gøy, spesielt når en orginal sosialistjævel bestemmer seg for å vekke meg med vann. Kaldt vann i skrittet er ikke en gøyal måte å våkne, spesielt ikke i et fullt fellesrom. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ah, good times... Men melk er tross alt ennå verre ;p Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen i klassa mi på videregående fylte en kondom med såpe og kasta den i hodet på en i klassa som sovna ...ikke mye såpe da men skal si han våkna brutalt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Å sove på bakerste rad mens man vipper på stolen er heller ikke spesielt lurt. Heldigvis vår det et skap bak, så unngikk å tryne heeelt, men Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere gjør ting så komplisert... Vi hadde en sofa bakerst i sover.... jeg mener klasserommet, vi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi har behagelige kontorstoler hele gjengen - funker det også Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 skjer hver gang jeg prøver å se film nå om dagen.. Sov mer! det går ikke. alt for mye å gjøre på alt ofr lite tid:P Søvn har prioritet 1!.... etter forumet selvfølgelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Finn Kalvik er herlig. Skikkelig koselig stemme og fine sanger generelt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Katten min heter Finn Kalvik. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Katten min heter Finn Kalvik. Fett. Jeg har nummeret til katten din Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fett. Jeg har nummeret til katten din Ehe.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjer det noe spennende? Jeg hører på musikk<3 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har vurdert frem og tilbake om det er verdt å gjøre en engelsklekse til i morgen. Jeg kom fram til at det var det ikke Noen som har en fet bakgrunn på pcen de gjerne vil briefe litt med? Har fått en fascinasjon av litt kule 3d-effekter og sånn nå Her er min: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg bare roter rundt i photoshop. Har det ganske koselig igrunn, og har tenkt til å starte en ny episode med Doctor Who. Må først hære ferdig Mother av Danzig. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hai gutar og jentar! She's comin' over like a suicide And it's the same old trip The same old trip as before Another complicating suicide And it's the same old trip The same old trip [scream]as before[/scream] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skjer det noe spennende?Jeg hører på musikk<3 Ikke særlig spennede. Jeg bare driver og fikser på bilder til junifesten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som har en fet bakgrunn på pcen de gjerne vil briefe litt med? Har fått en fascinasjon av litt kule 3d-effekter og sånn nå Fra filmen "Zerkalo". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg