Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg sovner som regel bare jeg ligger i en behagelig nok stilling, dvs jeg ligger. Sitter jeg er sjansen minimal for at jeg sovner. Er btw trøtt 25/7 for tiden, det er ganske iririterende.

Edit: Sitter egentlig og leser til prøve nå. Men med en gang jeg begynner å lese så er alt jeg vil gjøre å sove. Kan lukke øynene og så er det gjort :(

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad jeg er ferdig med vgs. Hadde en liten uvane med å sovne i timene. Det er gøy, spesielt når en orginal sosialistjævel bestemmer seg for å vekke meg med vann. Kaldt vann i skrittet er ikke en gøyal måte å våkne, spesielt ikke i et fullt fellesrom.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert frem og tilbake om det er verdt å gjøre en engelsklekse til i morgen. Jeg kom fram til at det var det ikke :wee:

Noen som har en fet bakgrunn på pcen de gjerne vil briefe litt med? Har fått en fascinasjon av litt kule 3d-effekter og sånn nå :)

Her er min:

portal.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg bare roter rundt i photoshop. Har det ganske koselig igrunn, og har tenkt til å starte en ny episode med Doctor Who. Må først hære ferdig Mother av Danzig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...