Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eksamen i morra? Øv sammen med jenta om hu er på samme alder - så kose etterpå? Ja, tentamen i morra begynte med arbeidet i dag Jeg klarte ikke å vente. For de som bryr seg; det var frk. epic boobs Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Oh faen.. La meg å sov etter skolen (halv 2) og våknet nå... Shait Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Oh faen.. La meg å sov etter skolen (halv 2) og våknet nå... Shait Litt trøtt eller? Jeg skal ikke på skolen før 12 i morra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser på Pokemon... Igjen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser på Pokemon... Igjen Pokèmon! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser på Pokemon... Igjen Pokèmon! Firkant Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser på Pokemon... Igjen Pokèmon! Pokémon Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser på Pokemon... Igjen Pokèmon! Skal vi først pirke, så skrives det med akutt aksent, ikke grav. Also: Øv til prøve. Intim kan du være etterpå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kjønnskontroll først, karakterer etterpå. <-- That way Edit: Firefox klarte ikke å finne tjeneren www.sparkebank1.no. Nettleseren klarte ikke å finne en tjener på den oppgitte adressen. Jeg er litt trøtt i kveld Endret 4. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kjønnskontroll først, karakterer etterpå. <-- That way Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 nok en gang sovna jeg mens jeg så på film og våkna opp når rulleteksten begynte... faen... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 nok en gang sovna jeg mens jeg så på film og våkna opp når rulleteksten begynte... faen... Been there, done that Lenke til kommentar
Marny Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den som bare hadde hatt tid til å sovne Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 nok en gang sovna jeg mens jeg så på film og våkna opp når rulleteksten begynte... faen... Been there, done that skjer hver gang jeg prøver å se film nå om dagen.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 skjer hver gang jeg prøver å se film nå om dagen.. Sov mer! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 skjer hver gang jeg prøver å se film nå om dagen.. Sov mer! det går ikke. alt for mye å gjøre på alt ofr lite tid:P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Se film som passer med hvor søvnig du er. Spar de roligste filmene til når du er opplagt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har til dels samme problem, men også det motsatte. Noen ganger hoper ting seg opp som faen, og jeg har 3 ting jeg burde ha gjort samme kveld, men går bare tid til én. Andre ganger har jeg absolutt ingenting å gjøre. Hvorfor i helvete kan det ikke fordele seg litt? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg klarte å sovne midt i første gangen jeg så "Interview with the vampire." - er man trøtt nok så skal det så lite til. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har til dels samme problem, men også det motsatte. Noen ganger hoper ting seg opp som faen, og jeg har 3 ting jeg burde ha gjort samme kveld, men går bare tid til én. Andre ganger har jeg absolutt ingenting å gjøre. Hvorfor i helvete kan det ikke fordele seg litt? Så absolutt enig, plutselig har vi 3 tentamener og to andre store prøver på en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg