Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God dag folkens. Tenkte jeg måtte stikke innom nå som jeg har tatt meg pause i all eksamenslesinga. ;)
God dag ja. Hvilken eksamen leser du til?

Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho!

Hopper du av, eller spesialisering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God dag folkens. Tenkte jeg måtte stikke innom nå som jeg har tatt meg pause i all eksamenslesinga. ;)
God dag ja. Hvilken eksamen leser du til?

Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho!

Hopper du av, eller spesialisering?

Jeg har gått mine fire år. Skal ta nytt studie som en del av allmennlærerutdanningen kan man si, så egentlig ingen av delene. ;)

Lenke til kommentar
Blir deilig å være ferdig med den tenker jeg. Hva er planene etterpå da?

Til høsten mener du? Eller til sommeren? Begynner på engelsk bachelor fra høsten av, forhåpentligvis. :)

Lenke til kommentar
Mer enn du tror.

Det som kan hindre meg er hvis en admin er snill med deg raskt eller at en annen bruker tar navnet, men hvis sistnevnte skjer får ikke du det heller.

Dette er nesten morsomt. Jeg visste det var en grunn til at jeg beholdt det dårlige nicket jeg har nå. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Ennda en kjedelig dag på skolen.

Deg har jeg ikke sett på lenge! Hvor ble det av spammingen din?

Ser slik ut.

Jeg spiser krydderlaks, poteter, herlig saus og raspede gulrøtter. Anbefales på det sterkeste!

Namme :) Det er jo faktisk godt :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...