Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God dag folkens. Tenkte jeg måtte stikke innom nå som jeg har tatt meg pause i all eksamenslesinga. God dag ja. Hvilken eksamen leser du til? Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho! Hopper du av, eller spesialisering? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho!Blir deilig å være ferdig med den tenker jeg. Hva er planene etterpå da? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God dag folkens. Tenkte jeg måtte stikke innom nå som jeg har tatt meg pause i all eksamenslesinga. God dag ja. Hvilken eksamen leser du til? Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho! Hopper du av, eller spesialisering? Jeg har gått mine fire år. Skal ta nytt studie som en del av allmennlærerutdanningen kan man si, så egentlig ingen av delene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Tee_c (ja, Tee_c) : Kanskje jeg skal bytte navn ... Andre Boller er jo smått genialt fordi det kan bety så mye. Hmm. HEHE. nei. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha! Too true: http://www.stumbleupon.com/s/#8HVPB9/www.b...riendster2.php/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha! Too true: http://www.stumbleupon.com/s/#8HVPB9/www.b...riendster2.php/ Likte den siste. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Tee_c (ja, Tee_c) : Kanskje jeg skal bytte navn ... Andre Boller er jo smått genialt fordi det kan bety så mye. Hmm. HEHE. nei. HEHE. Hva kan du gjøre for å stoppe meg? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho!Blir deilig å være ferdig med den tenker jeg. Hva er planene etterpå da? Til høsten mener du? Eller til sommeren? Begynner på engelsk bachelor fra høsten av, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 HEHE. Hva kan du gjøre for å stoppe meg? Mer enn du tror. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Mer enn du tror. Det som kan hindre meg er hvis en admin er snill med deg raskt eller at en annen bruker tar navnet, men hvis sistnevnte skjer får ikke du det heller. Dette er nesten morsomt. Jeg visste det var en grunn til at jeg beholdt det dårlige nicket jeg har nå. Endret 4. juni 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Til høsten mener du? Eller til sommeren? Begynner på engelsk bachelor fra høsten av, forhåpentligvis. Ja, var til høsten jeg tenkte egentlig. Du får ha lykke til da. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha! Too true: http://www.stumbleupon.com/s/#8HVPB9/www.b...riendster2.php/ Likte den siste. Haha, likte den jeg også. Ellers synes jeg "probably fat" var litt morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) http://www.vimeo.com/941547 EDIT: Nesten ikke postet på en time? Endret 4. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ser slik ut. Jeg spiser krydderlaks, poteter, herlig saus og raspede gulrøtter. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ennda en kjedelig dag på skolen. Deg har jeg ikke sett på lenge! Hvor ble det av spammingen din? Ser slik ut. Jeg spiser krydderlaks, poteter, herlig saus og raspede gulrøtter. Anbefales på det sterkeste! Namme Det er jo faktisk godt Endret 4. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bare vent til klokka 10. Da er det gjerne liv her Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Intimkontak med pen jente eller øve til muntlig engeslk tentamen? Hva ville dere ha valgt. Jeg valgte intimkontakt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fant 20 euro på gata i dag. Det var dagens höydepunkt. Sånt skjer sjelden. Hörtes veldig godt ut, Lilium. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Eksamen i morra? Øv sammen med jenta om hu er på samme alder - så kose etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg