Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Jepp, masse nye folk.

Dog, jeg husker deg Zeromac.

Jeg husker avataren din, men ikke nicket. :p

Pac-Man var gamle nicket.

Endret for et par måneder siden..

Lillium = KittyCat og en haug andre nick

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jeg snakket om det? :o

Men ja, ble bannet. Heldigvis er admins på diskusjon.no snille og lar folk få en ny sjanse.

Neida, det har vi ikke sett.

Jeg husker at det var litt diskusjon om det for en stund siden. Hva måtte du nedverdige deg til i mailen du sendte for å få komme tilbake? ^^ Eller trengte du ikke det?

Edit: Si hva det var, Tee_C, så skal jeg kalle deg Andre Boller. Fordi jeg er så grei. PM er også greit når det gjelder snakk om dette, kanskje.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Jeg husker at det var litt diskusjon om det for en stund siden. Hva måtte du nedverdige deg til i mailen du sendte for å få komme tilbake? ^^ Eller trengte du ikke det?
Snakk om det for litt siden? Nå ble jeg nysgjerrig!

Men jeg ba om unnskyld, og lovte bot og bedring, og litt mer.

Lenke til kommentar
Edit: Si hva det var, Tee_C, så skal jeg kalle deg Andre Boller. Fordi jeg er så grei. PM er også greit når det gjelder snakk om dette, kanskje.

muhaha. Jeg skal få endret nicket til Andre Boller uansett.

Nå skal det bli Andre Boller, sa bakern og dreit i ovnen! :lol:

Lenke til kommentar
God dag folkens. Tenkte jeg måtte stikke innom nå som jeg har tatt meg pause i all eksamenslesinga. ;)
God dag ja. Hvilken eksamen leser du til?

Eksamen i matematikk. Siste eksamen som en del av allmennlærerutdanningen, nytt studium neste. Joho!

Lenke til kommentar

muhaha. Jeg skal få endret nicket til Andre Boller uansett.

Nå skal det bli Andre Boller, sa bakern og dreit i ovnen! :lol:

HEHE. Nei.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvor jeg kommer inn i bildet. :p

Hehe. Jeg formulerte meg dårlig og du misforsto da jeg sa "Husker det var litt diskusjon om det for en stund siden". Anyway, hvis du vil lese om at permban er borte har du linkene. :p

@Tee_c (ja, Tee_c) : Kanskje jeg skal bytte navn ... Andre Boller er jo smått genialt fordi det kan bety så mye. Hmm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...