Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 han hopper jo ikke rundt? han går rundt å sier "wakka wakka wakka" og spiser piller, frukt og spøkelser. Spøkelser spiser jeg kun etter å ha spist kirsebær. Ironisk nok hater jeg det det.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser ut akkurat som avataren min. Helt seriøst. Det er det lol'este jeg har hørt i dag Du bør jo bare bekrefte det, du. ^^ ut å kjøpe oreo, noen som vil ha? Jeg har et litt sånn hat/elsk-forhold til Oreos etter min infamøse visningsnavnbytte, men what the hell. Jeg tar et par. Fikk du i det hele tatt noe forhold til Oreo etter navnebyttet? Du fikk jo praktisk talt ingen //Blarcky Jeg eide dem en stund. Det holdt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Gapwick: Takk. Skal sjekke ut det. Te og musikk må man ha når man er på evig jakt etter nye vinklinger til en reportasje. Endret 4. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du bør jo bare bekrefte det, du. ^^ Sitter du der og ber meg om å ljuge? Jeg er da ikke ufin Jeg eide dem en stund. Det holdt. Jeg spiste mesteparten av dem. Det holdt for å gi meg et elsk-forhold til Oreo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå er jeg tilbake. To pakker oreo rikere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gapwick: Takk. Skal sjekke ut det. Te og musikk må man ha når man er på evig jakt etter nye vinklinger til en reportasje. Helt enig i den, lite som slår en perfekt kopp med god te Og en eller annen plate med rolig piggtråd:D Nå er jeg tilbake. To pakker oreo rikere. Du vet at du har MASSE makt nå Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmm... hva i all verden er hot.com for no domene?? Har en bruker som har registrert seg på sia mi med en mail addresse derfra.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er en stor te-fan. Går og lager meg en kopp nå. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror dere jeg vil få like mye oppmerksomhet som HB om jeg skifter navn til.. for eksempel Spretne Rumpe eller Dansende Delta? Og btw, jeg skal så kjøpe en haug snop, chips, sprit og brus til helgen! Jeg er så møklei av det der spise-sunt-trene-hver-dag-opplegget! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmm... hva i all verden er hot.com for no domene?? Har en bruker som har registrert seg på sia mi med en mail addresse derfra.. hot.com linker videre til barackobama.com. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror dere jeg vil få like mye oppmerksomhet som HB om jeg skifter navn til.. for eksempel Spretne Rumpe eller Dansende Delta?Hva med Krympende Testikkel? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser ut akkurat som avataren min. Helt seriøst. Samme her. Og her. - Deilig å slutte tidlig begynte 12.20 og slutta nå, i morra er det samme. og da er det helg. ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det gir vel kanskje ikke det rette inntrykket? I alle fall ikke nå om sommeren ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror dere jeg vil få like mye oppmerksomhet som HB om jeg skifter navn til.. for eksempel Spretne Rumpe eller Dansende Delta? Og btw, jeg skal så kjøpe en haug snop, chips, sprit og brus til helgen! Jeg er så møklei av det der spise-sunt-trene-hver-dag-opplegget! Ja, det tror jeg. Jeg liker tankegangen din. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, det var det jeg lurte på. Skal jeg endre navn til Andre Boller? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Dansende Delta blir vel litt for vanskelig for de fleste her inne å skjønne. Måtte i så fall funnet et enklere og dumbed-down-navn... Jeg tror jeg må bake meg en kake når jeg først er på sukkerkrigstien. Faktisk. Endret 4. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, det var det jeg lurte på. Skal jeg endre navn til Andre Boller? Yes[x] Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 NEI. faen. Visningsnavngreia tilta helt og jeg har fått tilbake mitt eldste visningsnavn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 NEI. faen. Visningsnavngreia tilta helt og jeg har fått tilbake mitt eldste visningsnavn. haha, phail. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 NEI. faen. Visningsnavngreia tilta helt og jeg har fått tilbake mitt eldste visningsnavn. Jonas Tard Lindstad likes this. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg