Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hjernen min må ha vært smart nok til å glemme avataren din. Men nei, jeg får han ikke til å snakke. Kanskje hvis du skriver et innlegg med bare "Pedobear. Pedo. Bear." elns. Litt som pokémon som bare sier sitt eget navn. ^^
Meg da? :cool:

Serisøt homo eller serie-morder.

Det er MacGyver du snakker om her, pass deg! :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser ut som min avatar.

Alle som har sett meg kan bekrefte jeg ligner på Pac-Man

:!:

Hver gang jeg ser deg så hører jeg pac-man musikken og omgivelsene blir forandret til en laberynt der du skal spise alle :ph34r:

Jeg og ser ut som avataren min. Liten og rund.

*edit*

Dog, ikke beslektet TøseGuri, som også er liten og rund.

Du har jo kul avetar da, jeg blir av og til veldig fasinert av den:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg ser ut som min avatar.

Alle som har sett meg kan bekrefte jeg ligner på Pac-Man

Du springer rundt og popper piller mens du hører på psykadelisk musikk?

Ingen kommentar..

:ninja:

Lenke til kommentar
Yupp, det gjør han.

Du skulle sett han på Otc..........

BOINKBOINK

Jeg ser det for meg. Springe rundt med et pilleglass i handa og prøve å unngå alle "spøkelsene" (les: skumle tattoveringene) frem til han finner et bær. Etter det så hiver han seg rundt leggen til en med en legpiece og setter seg og gnager.
Lenke til kommentar
Yupp, det gjør han.

Du skulle sett han på Otc..........

BOINKBOINK

Jeg ser det for meg. Springe rundt med et pilleglass i handa og prøve å unngå alle "spøkelsene" (les: skumle tattoveringene) frem til han finner et bær. Etter det så hiver han seg rundt leggen til en med en legpiece og setter seg og gnager.

skulle nesten tro at du var der, han begynte og gnage på venstre-armen min...tattovøren ble lite sur da:P

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt eksamen, og brydd meg veldig lite om skolen hadde jeg kun lagd en stor plakat der det sto 42.

:lol:

Jeg ser ut akkurat som avataren min. Helt seriøst.

Det er det lol'este jeg har hørt i dag :wee:

ut å kjøpe oreo, noen som vil ha?

Jeg har et litt sånn hat/elsk-forhold til Oreos etter min infamøse visningsnavnbytte, men what the hell. Jeg tar et par.

Fikk du i det hele tatt noe forhold til Oreo etter navnebyttet? Du fikk jo praktisk talt ingen :roll:

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...