Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det andre enn meg som noen ganger forestiller seg at avatarene sier det brukerne skriver? Spesielt HB, Gapwick, Lars, Wiciwato, clvn og sameboe/samebror (usikker på hvem det er. edit: det var visst begge) for øyeblikket ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Akkurat dette pleier å bli tatt opp med jevne mellomrom Tan ;)

Jeg er særdeles snarlik Deckard sant og si ;P

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  Slettet-77do0b skrev:
Akkurat dette pleier å bli tatt opp med jevne mellomrom Tan ;)

Hmm. Rart at jeg ikke har sett det før. Kanskje jeg skal bytte avatar. Vil jo ikke at dere skal tenke på meg som relativt død. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
  TanTheMan skrev:
Er det andre enn meg som noen ganger forestiller seg at avatarene sier det brukerne skriver? Spesielt HB, Gapwick, Lars, Wiciwato, clvn og sameboe/samebror (usikker på hvem det er. edit: det var visst begge) for øyeblikket ...

Synes du det samme går for meg ? xD

Lenke til kommentar
  Sameboe skrev:
Bruce Springsteen :sick:

Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det :wallbash:

Og du skal liksom være dette landets fremtid? Gå bort, ditt barn.

Sameboe skrev:
Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg!

...alt er likt, men han høres ut som en ny fyr i hver sang? :roll:

Lenke til kommentar
  Gapwick skrev:
  Hoppende Bryster skrev:
Susanna and the Magical Orchestra er veldig gode.

Mhm! Og apropos Morten Qvenlid, så er Jaga Jazzist og Shining også noe man bør gi en sjanse.

Jaga Jazzist er herlig iaf. Nærmeste jeg kommer Shining må være et mindre bra band som vant en konkurranse på NRK MP3TV da Howard og Christine leda skiten fredag og lørdag kveld back in the days :p

Lenke til kommentar
  Ghraag skrev:
Synes du det samme går for meg ? xD

Hjernen min må ha vært smart nok til å glemme avataren din. Men nei, jeg får han ikke til å snakke. Kanskje hvis du skriver et innlegg med bare "Pedobear. Pedo. Bear." elns. Litt som pokémon som bare sier sitt eget navn. ^^

Lenke til kommentar
  TanTheMan skrev:
Hjernen min må ha vært smart nok til å glemme avataren din. Men nei, jeg får han ikke til å snakke. Kanskje hvis du skriver et innlegg med bare "Pedobear. Pedo. Bear." elns. Litt som pokémon som bare sier sitt eget navn. ^^

Meg da? :cool:

Lenke til kommentar
  Lars skrev:
  Slimda skrev:
  Lillium skrev:
  Slimda skrev:
Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk.

Kan jo være andre grunner enn at de ikke gidder. Tannlegeskrekk osv.

Skrekk er trist å ha, men tannlegesjekk er noe man må, enten man vil eller ikke. Er man livredd, så bli neddopa. Tennene skal tross alt være der livet ut.

HAH! Vis meg den legen/tannlegen som ikke er skeptisk til å gi beroligende til unge folk. Please.

Yupp, er sant det. Skal litt til før man blir neddopet og lokalbedøvelse er langt ifra neddopet.

WheelMan skrev:
  TanTheMan skrev:

Meg da? :cool:

Serisøt homo eller serie-morder.

Lenke til kommentar
  TanTheMan skrev:

Så da har jeg en fin lys guttungestemme? Kanskje jeg skal skifte til min gamle Hilde88-avatar, bare for å fucke med deg..? *tenke*

Hoppende Bryster skrev:
Jeg ser ut akkurat som avataren min. Helt seriøst.

Grrr, hawt :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...