Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere er nabbs. <.< Enig, selv om jeg ikke helt liker ordleggingen. Sjekk ut: Med unntak av Supersilent og muligens Arve Henriksen er det relativt lett å like. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Folkens, hva mener dere om denne påstanden: "Alle barn og unge, inntlil fylte 18 år, har krav på gratis tannhelsebehandling av det offentlige. Mange unge uteblir fra den gratis tannhelsesjekken."? Endret 4. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Folkens, hva mener dere om denne påstanden: "Alle barn og unge, inntlil fylte 18 år, har krav på gratis tannhelsebehandling av det offentlige. Mange unge uteblir fra den gratis tannhelsesjekken."? Er det så mye å si om den da. Den er sann. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det må være mye å si om den. Jeg skal lage en reportasje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde jeg hatt eksamen, og brydd meg veldig lite om skolen hadde jeg kun lagd en stor plakat der det sto 42. Dog, jeg tror ikke det anbefales.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke er det morsomt heller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Susanna and the Magical Orchestra er veldig gode. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk. Kan jo være andre grunner enn at de ikke gidder. Tannlegeskrekk osv. Tøsa: Jeg tror ikke jeg går for den, du. o_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk.Siden den skal være utgangspunkt for en reportasje så kan det vinkles anderledes. Man kan fokusere på tannlegeskrekk og det faktum at mange offentlige tannleger ikke akkurat bidrar til å svekke dette. Tvert i mot så er det mange av dem som faktisk fører til at folk får aversjon mot tannleger. Kanskje kjøre et par intervjuer med noen som har skikkelige dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk. Kan jo være andre grunner enn at de ikke gidder. Tannlegeskrekk osv. Skrekk er trist å ha, men tannlegesjekk er noe man må, enten man vil eller ikke. Er man livredd, så bli neddopa. Tennene skal tross alt være der livet ut. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruce Springsteen Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mer din smak? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det handler vel om ungdom under 18 år, til tross for det gratis-tilbudet på tannsjekk, ikke gidder å ta en sjekk. Kan jo være andre grunner enn at de ikke gidder. Tannlegeskrekk osv. Skrekk er trist å ha, men tannlegesjekk er noe man må, enten man vil eller ikke. Er man livredd, så bli neddopa. Tennene skal tross alt være der livet ut. HAH! Vis meg den legen/tannlegen som ikke er skeptisk til å gi beroligende til unge folk. Please. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lars: Ja, det kan jeg jo. Vet selv hvordan det er. Har hatt veldig dårlig erfaring med tannleger det siste året. Har et problem som de mente jeg bare kunne fikse selv, men det viser seg at det absolutt ikke er slik likevel. Det må litt mer drastiske ting til. Slimda: Det er det jeg gjør. Jeg hopper i det selv om jeg hater det intenst. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor skal vi øve til en mulig muntlig... i matte.. Håper for all del jeg ikke kommer opp. Matte er jo chill. Det eneste som er stress er at du må lage så utrolig mange oppgaver for å få 20 minutt, men fordelen er at du ikke trenger å skrive manus el. Matte is chill not. Forstår enda ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slimda: Det er det jeg gjør. Jeg hopper i det selv om jeg hater det intenst. Jeg har lært meg å nyte smerten. Det fungerer faktisk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Susanna and the Magical Orchestra er veldig gode. Mhm! Og apropos Morten Qvenlid, så er Jaga Jazzist og Shining også noe man bør gi en sjanse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruce Springsteen Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mer din smak? kan du ikke bare gi deg Ballus, spydighetene dine kan du ha for deg selv og i tillegg er de veldig barnslige! Hva tjener du på å være spydig egentlig? Alle har sin musikksmak, og det synes jeg vi skal respektere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ballus er veldig seriøs i sine innlegg. Alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg