Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"We'd go down to the river

And into the river we'd dive"

The River :love:

Bruce Springsteen :sick:

Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det :wallbash:

Bruce Springsteen er jo bare :love:

Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg!

Lenke til kommentar

Å si at Bruce Springsteen er dårlig musikk er uvitenhet.

Å si at man ikke liker Bruce Springsteen sin musikk er derimot helt ok, folk har jo forskjellige smaker.

Det er som å si at iskrem er dritt, fordi du ikke liker det.

Lenke til kommentar
"We'd go down to the river

And into the river we'd dive"

The River :love:

Bruce Springsteen :sick:

Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det :wallbash:

Bruce Springsteen er jo bare :love:

Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg!

Jealous much? :p

Bruce har to bra sanger i alle fall.

Pony Boy :love: og en eller annen med om en radio :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bruce har som nevnt mye bra, men han er særdeles oppskrytt og får ufortjent mye skryt. Siste plata var ikke i nærheten av det som kunne kalles en god Springsteen-plate, men alikevel får den god kritikk nettopp på grunnlag av at det er Bruce Springsteen.

Lenke til kommentar
DU er dårlig musikk.

Pussig, bestekameraten min har NØYAKTIG samme humoren :wee: Sier sånt ca hver fjerde setning

Der leste jeg: Aleksander Rybak ;)

Hm, meditasjon er chill i grunn :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi øve til en mulig muntlig... i matte.. Håper for all del jeg ikke kommer opp.

Matte er jo chill. Det eneste som er stress er at du må lage så utrolig mange oppgaver for å få 20 minutt, men fordelen er at du ikke trenger å skrive manus el.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...