KristineS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "We'd go down to the river And into the river we'd dive" The River Bruce Springsteen Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det Bruce Springsteen er jo bare Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har forsovet ingen spesiell forkjærlighet for musikken hans jeg heller, men The River er en herlig sang ^^ Har du forsovet deg? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er dagens planer, folkens? clvn: Sitte og spille, vente på Hove, drikke øl. Det er planen min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "We'd go down to the river And into the river we'd dive" The River Bruce Springsteen Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det Bruce Springsteen er jo bare Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 DU er dårlig musikk. Ey, ikke stjel min humor! > "denne bilen her har dårlige kjøreegenskaper" -> "DU er dårlig kjøreegenskap" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 DU er dårlig musikk. Ey, ikke stjel min humor! > "denne bilen her har dårlige kjøreegenskaper" -> "DU er dårlig kjøreegenskap" Den var min først! :0 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Å si at Bruce Springsteen er dårlig musikk er uvitenhet. Å si at man ikke liker Bruce Springsteen sin musikk er derimot helt ok, folk har jo forskjellige smaker. Det er som å si at iskrem er dritt, fordi du ikke liker det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "We'd go down to the river And into the river we'd dive" The River Bruce Springsteen Serriøst, det er dårlig musikk...Hater det Bruce Springsteen er jo bare Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg! Jealous much? Bruce har to bra sanger i alle fall. Pony Boy og en eller annen med om en radio Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sitte og spille, vente på Hove, drikke øl. Det er planen min Jeg var nettopp borte og henta billetten min Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 DU er dårlig musikk. Ey, ikke stjel min humor! > "denne bilen her har dårlige kjøreegenskaper" -> "DU er dårlig kjøreegenskap" Den var min først! :0 DU er først! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "jeg er så mett" -> "DU er mett" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå kan vi jo lure på hva som kommer nå.. DU er nabbs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruce har som nevnt mye bra, men han er særdeles oppskrytt og får ufortjent mye skryt. Siste plata var ikke i nærheten av det som kunne kalles en god Springsteen-plate, men alikevel får den god kritikk nettopp på grunnlag av at det er Bruce Springsteen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er dagens planer, folkens? clvn: Jeg er stolt av deg fikk $1400 på første runden min i sta, men fucka opp andre =/ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 DU er dårlig musikk. Pussig, bestekameraten min har NØYAKTIG samme humoren Sier sånt ca hver fjerde setning Nei han er oppskrytt og at han er blant verdenstoppen av artister her i verden er bare flaut! Gått lei av han! Alt låter jo likt, og han høres ut som en ny fyr på hver eneste sang! Nei, spar meg! Der leste jeg: Aleksander Rybak Hm, meditasjon er chill i grunn Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor skal vi øve til en mulig muntlig... i matte.. Håper for all del jeg ikke kommer opp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 sap her? nettopp tatt en sein dusj, og lest om kjernekraftverk av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor skal vi øve til en mulig muntlig... i matte.. Håper for all del jeg ikke kommer opp. Matte er jo chill. Det eneste som er stress er at du må lage så utrolig mange oppgaver for å få 20 minutt, men fordelen er at du ikke trenger å skrive manus el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg