Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slettet-77do0b skrev: Mikkel™ skrev: Du burde komme til Steinkjer og bli med på kino Egil:P Om det er mer enn 10 personer i salen her så er det ett forbanna mirakel. Høres herlig ut. Og salen er splitter ny og :O Store myke deilige stoler med holdere for drikke og diverse og ekstremt lite folk og lydopplevelse fra en annen verden. Ilu steinkjer kino Tror nok jeg drar med kompisen min på Terminator Salvation i mårra ja. Får heller satse på ei helg i fosterstilling i tvangstrøye Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sameboe skrev: Vi skal henge opp mitt prosjekt på skolen nå, og jeg føler jeg har den dårligste innleveringa .__. Du hadde den dårligste innleveringa Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanin33 skrev: Sameboe skrev: Vi skal henge opp mitt prosjekt på skolen nå, og jeg føler jeg har den dårligste innleveringa .__. Du hadde den dårligste innleveringa Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Wohoo, forberedelsesdag til eksamen på skolen i dag. Kjipe greier! Vi fikk noen hint til hva slags oppgaver vi får på eksamen: - Backup - Rapport (Access) - IEEE 802.11 Føler denne eksamen kommer til å gå til helvette Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanin33 skrev: Sameboe skrev: Vi skal henge opp mitt prosjekt på skolen nå, og jeg føler jeg har den dårligste innleveringa .__. Du hadde den dårligste innleveringa Hva vet du om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Sameboe skrev: Kanin33 skrev: Sameboe skrev: Vi skal henge opp mitt prosjekt på skolen nå, og jeg føler jeg har den dårligste innleveringa .__. Du hadde den dårligste innleveringa Hva vet du om det Vi er internett, vi vet alt. Endret 4. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) What, are you president of his fanclub? No! That, would be your mother! Edit: Whiteknight! MSN naow! Endret 4. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må si meg enig, samen hadde den dårligste innleveringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nesja. Var de som hadde dårligere også. Sånn midt på treet vil jeg heller si. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Torg3r skrev: Wohoo, forberedelsesdag til eksamen på skolen i dag. Kjipe greier!Vi fikk noen hint til hva slags oppgaver vi får på eksamen: - Backup - Rapport (Access) - IEEE 802.11 Føler denne eksamen kommer til å gå til helvette Er du våken?! IEEE 802.11-standarden kan du spørre Marius om, han har jobbet med alle substandardene til 802.11 (og det finnes mange fler enn A, B, G og N) i flere uker på skolen xP --- Æsj, kjenner jeg sitter og irriterer meg over moderatorer som sletter poster uten noen forklaring, og uten begrunnelse. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 clvn skrev: Torg3r skrev: Wohoo, forberedelsesdag til eksamen på skolen i dag. Kjipe greier!Vi fikk noen hint til hva slags oppgaver vi får på eksamen: - Backup - Rapport (Access) - IEEE 802.11 Føler denne eksamen kommer til å gå til helvette Er du våken?! IEEE 802.11-standarden kan du spørre Marius om, han har jobbet med alle substandardene til 802.11 (og det finnes mange fler enn A, B, G og N) i flere uker på skolen xP --- Jeg er våken ja Sovna, men våkna igjen 5 over 8 og vi starta 9 i dag Spør Marius etterpå jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Torg3r skrev: Jeg er våken ja Sovna, men våkna igjen 5 over 8 og vi starta 9 i dag Spør Marius etterpå jeg Tror det ligger _litt_ over pensum, btwai! Vis skjult innhold HIHIHIHIHI Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Da satser vi på sekser Folka i klassen sier de blir overraska om ikke jeg får det på access delen Vis skjult innhold Endret 4. juni 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hm, hvor ville dere lagt en tråd om tips til mobiltelefonkjøp? Beklager for min noobyness. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hjelp, skal ha ny telefon! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) kvinnedømme skrev: Hm, hvor ville dere lagt en tråd om tips til mobiltelefonkjøp? Beklager for min noobyness. Forum » Mobil og PDA » Hjelp, skal ha ny telefon! =P edit: @Torg3r: Nice! Tror jeg kan klare det på tre, om jeg bruker et par uker på spillet ;D Endret 4. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 BOR3D! Herfra til helvete. Plox send help! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Frokost og morgenkåpe her Snart dusjen.... Deilig å ta det med ro. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 BÆBUBÆBUBÆBU! :--------------------D Gawd, jeg er ubrukelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg