Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte jeg skulle ta turen på Terminator Salvation i mårra... Er rimelig skeptisk egentilig Vent til den kommer på BD heller. Etter hva jeg har lest, er det ikke en film jeg hadde orket å bruke kinopenger på. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du får komme og stjele en toast av meg etterpå, da. NINJASTYLE! *Stjele maten til* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jonas;Du har ihvertfall et underskudd du klarer å ta igjen med å sove lenger. Jeg får ikke sove stort uansett Husker jeg hørte mye snakk om søvn etter TG. Noen sov 12 timer, andre 18-24. Mens jeg sov 4 xD Ok, du er mest skada søvnmessig av oss. Jeg bare sover alt for lite, og tar igjen ved å sove veldig lenge et par ganger i uka. Skulle hatt noen i senga, så det ble mer fristende å legge seg =/ Tenkte jeg skulle ta turen på Terminator Salvation i mårra... Er rimelig skeptisk egentilig Vent til den kommer på BD heller. Etter hva jeg har lest, er det ikke en film jeg hadde orket å bruke kinopenger på. Stemmer, du bruker heller beløpet til to kinobillett på å kjøpe den på BR? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fuck it! Im going in! COVERING FIRE! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du vet at man ikke kan ta igjen søvn, ikke sant? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du vet at jeg får vondt i hodet av å sove ja? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du vet at man ikke kan ta igjen søvn, ikke sant? Stemmer, men man kan delvis fjerne trøtthetsfølelsen man opparbeider seg over flere netter med lite søvn. kanin: Vel bekomme =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stemmer, du bruker heller beløpet til to kinobillett på å kjøpe den på BR? Foretrekker så absolutt å kjøpe film framfor å se på kino. Da kan man se den så mange ganger man vil, valgfri plassering, pause når man vil, slippe masse drittunger i salen som kaster popcorn og snakker kontinuerlig.... med mindre man har en skikkelig hjemmekinosimulator som sparker en i stolryggen atpåtil.... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, Jonas. Jeg er enig der. Mye mer fristende å legge seg med noen enn alene =( Savner følelsen >___< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stemmer, du bruker heller beløpet til to kinobillett på å kjøpe den på BR? Foretrekker så absolutt å kjøpe film framfor å se på kino. Da kan man se den så mange ganger man vil, valgfri plassering, pause når man vil, slippe masse drittunger i salen som kaster popcorn og snakker kontinuerlig.... med mindre man har en skikkelig hjemmekinosimulator som sparker en i stolryggen atpåtil.... Du burde komme til Steinkjer og bli med på kino Egil:P Om det er mer enn 10 personer i salen her så er det ett forbanna mirakel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen Norge hva skal man gjøre i dag da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) @Kim: Dette er ikke deppetråden. Sleng på en "=D" på slutten av det du sier, og alt blir så mye greiere =D Egil: Hadde vært litt morsomt å bygget en ordentlig hjemmekino. Det vil si mobiler som piper, irriterende prating osv. Endret 4. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jonas; Da må jeg jo faktisk flytte mer på hånda, da venstra hånden min er fucked etter at jeg falt over den i dag tidlig. Den gjer ondt! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er ferdig med alt av eksamener og skit. JAAAAAA! Sommerferie next! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Huff da... Jeg får besøk av en kompis som jeg ikke har møtt på over 8 måner i helga . Det blir kung Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du burde komme til Steinkjer og bli med på kino Egil:P Om det er mer enn 10 personer i salen her så er det ett forbanna mirakel. Høres herlig ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi skal henge opp mitt prosjekt på skolen nå, og jeg føler jeg har den dårligste innleveringa .__. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det pleier å være sånn Same. Men de andre føler nok at sitt er dårligere enn ditt igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det pleier å være sånn Same. Men de andre føler nok at sitt er dårligere enn ditt igjen. Men jeg fikk ikke noe bra i det hele tatt, hadde tenkt på sportsbilder av fotballaget jeg spiller på... Men jeg har vært halv skadet i hele vår, så har ikke hatt trenings og kamp tidspunkter, så ble et kjedelig konfirmantbilde fra meg i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg