Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Tenkte jeg skulle ta turen på Terminator Salvation i mårra... Er rimelig skeptisk egentilig :hmm:

Vent til den kommer på BD heller. Etter hva jeg har lest, er det ikke en film jeg hadde orket å bruke kinopenger på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jonas;

Du har ihvertfall et underskudd du klarer å ta igjen med å sove lenger.

Jeg får ikke sove stort uansett :p

Husker jeg hørte mye snakk om søvn etter TG.

Noen sov 12 timer, andre 18-24.

Mens jeg sov 4 xD

Ok, du er mest skada søvnmessig av oss. Jeg bare sover alt for lite, og tar igjen ved å sove veldig lenge et par ganger i uka. Skulle hatt noen i senga, så det ble mer fristende å legge seg =/

Tenkte jeg skulle ta turen på Terminator Salvation i mårra... Er rimelig skeptisk egentilig :hmm:

Vent til den kommer på BD heller. Etter hva jeg har lest, er det ikke en film jeg hadde orket å bruke kinopenger på.

Stemmer, du bruker heller beløpet til to kinobillett på å kjøpe den på BR? :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Stemmer, du bruker heller beløpet til to kinobillett på å kjøpe den på BR? :fun:

Foretrekker så absolutt å kjøpe film framfor å se på kino. Da kan man se den så mange ganger man vil, valgfri plassering, pause når man vil, slippe masse drittunger i salen som kaster popcorn og snakker kontinuerlig.... med mindre man har en skikkelig hjemmekinosimulator som sparker en i stolryggen atpåtil.... :hmm:

Lenke til kommentar

Foretrekker så absolutt å kjøpe film framfor å se på kino. Da kan man se den så mange ganger man vil, valgfri plassering, pause når man vil, slippe masse drittunger i salen som kaster popcorn og snakker kontinuerlig.... med mindre man har en skikkelig hjemmekinosimulator som sparker en i stolryggen atpåtil.... :hmm:

Du burde komme til Steinkjer og bli med på kino Egil:P Om det er mer enn 10 personer i salen her så er det ett forbanna mirakel.

Lenke til kommentar

@Kim: Dette er ikke deppetråden. Sleng på en "=D" på slutten av det du sier, og alt blir så mye greiere =D

Egil: Hadde vært litt morsomt å bygget en ordentlig hjemmekino. Det vil si mobiler som piper, irriterende prating osv.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Du burde komme til Steinkjer og bli med på kino Egil:P Om det er mer enn 10 personer i salen her så er det ett forbanna mirakel.

Høres herlig ut.

Lenke til kommentar
Det pleier å være sånn Same. Men de andre føler nok at sitt er dårligere enn ditt igjen. ;)

Men jeg fikk ikke noe bra i det hele tatt, hadde tenkt på sportsbilder av fotballaget jeg spiller på... Men jeg har vært halv skadet i hele vår, så har ikke hatt trenings og kamp tidspunkter, så ble et kjedelig konfirmantbilde fra meg i år :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...