Wiciwato Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal ha rle (krl) muntlig eksamen klokka ni. Gleder meg til jeg kommer tilbake da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg er syk. Hva hjelper mot feber? Utenom Paracet, og vann etc. Ligge godt plassert under dyna med kanskje en film eller tre på tvn. =) God morgen forresten folkens. *spilleliste* Oooh! Jaga Jazzist. Der var en gjeng jeg hadde glemt, som skal draes fram igjen. ^^, Endret 4. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lykke til WiciWato, og god morgen Egil. Liker dagsplanene dine! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fant ut at oddsen min er betrakterlig høy for å dra til Sierra Leone med skolen da det er to fra media som får dra, og vi er 5 på hele media som har søkt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal ha rle (krl) muntlig eksamen klokka ni. Gleder meg til jeg kommer tilbake da. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @clvn: Var ikke mine dagsplaner, men tips om hva som skal gjøres dersom man er sjuk Jeg skal være på jobb her til klokken 15.30. Hjem spise middag og slappe av fram til jeg skal på jobb igjen klokken 17.00 fram til 21.00... også får vi se om jeg gidder å se film når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Clvn; Feste? Tar deg fri i morgen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Hvordan har folket det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Clvn;Feste? Tar deg fri i morgen? Neh, fri er for pingler! Er vel hjemme med nattbuss sånn i 3-4-tida tror jeg, og opp igjen seks God morgen! Hvordan har folket det?Veit ikke helt hvordan folket har det, men jeg har det ihvertfall tålig bra. Der da, Tale? Gøy i går? =] Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, ok Jonas Bare du ikke får døgnrytmene mine, så er vel det greit x) Du vil ikke ha like lite søvn som jeg får Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 God morgen! Hvordan har folket det?Veit ikke helt hvordan folket har det, men jeg har det ihvertfall tålig bra. Der da, Tale? Gøy i går? =] Hadde det kjempefint i går, jeg Litt trøtt i dag, da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jaja, er IKKE i humør til noenting idag. Er helt tappa for energi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, ok Jonas Bare du ikke får døgnrytmene mine, så er vel det greit x) Du vil ikke ha like lite søvn som jeg får Tror du veit fint lite om hvor lite søvn jeg får meg i ukedagene. Må av og til ta igjen underskuddet mitt ved å sove 16-18 timer i strekk Hadde det kjempefint i går, jeg Litt trøtt i dag, da. Skjønner den! *suuuuulten* Har bl.a. yoghurt i sekken, men den er på kontoret. Der er ikke jeg =/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte jeg skulle ta turen på Terminator Salvation i mårra... Er rimelig skeptisk egentilig Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mooooorrrrrnnnnn.. Web er morsomt, spesielt når jeg er ferdig Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *suuuuulten* Har bl.a. yoghurt i sekken, men den er på kontoret. Der er ikke jeg =/ Jeg og sulten. Har ikke med meg mat i dag Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jonas; Du har ihvertfall et underskudd du klarer å ta igjen med å sove lenger. Jeg får ikke sove stort uansett Husker jeg hørte mye snakk om søvn etter TG. Noen sov 12 timer, andre 18-24. Mens jeg sov 4 xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *suuuuulten* Har bl.a. yoghurt i sekken, men den er på kontoret. Der er ikke jeg =/ Jeg og sulten. Har ikke med meg mat i dag Du får komme og stjele en toast av meg etterpå, da. NINJASTYLE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg