L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg lurer på om jeg skal laste ned Fast Tracker II igjen jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Skuuuff... Loka inne på PS Store, så fant jeg til min store glede Final Fantasy VII under PSOne Classics... men så viste det seg at det var US-kontoen min jeg var inne med.. Og siden jeg ikke har adresse i USA, så fikk jeg heller ikke kjøpt spillet med Visaen min.. =/ Meeen etter litt undersøking, så er det ikke mer enn litt over en uke til det kommer til EU-store, så får bare bite tenna sammen. Jeg og Cinque har forresten ordna oss leilighet (leie) i dag! Endret 3. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 GRATTIS, blir digg det da;) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har man startet på nytt med Fallout3, etter det gikk i dass forrige gang, og føler jeg får det bra til nå Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har man startet på nytt med Fallout3, etter det gikk i dass forrige gang, og føler jeg får det bra til nå Hvis jeg sier at jeg har Alta IFs første fotball med signaturer fra alle spillerne på den tia, hva sier du da? Ch-ch-ch-change!? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 GRATTIS, blir digg det da;) Leilighet eller FF VII ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvorfor tilter alt på windows 7 når jeg skrudde tilbake tida litt, til begynnelsen av mai? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvorfor tilter alt på windows 7 når jeg skrudde tilbake tida litt, til begynnelsen av mai? På grunn av ozonlaget Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis jeg sier at jeg har Alta IFs første fotball med signaturer fra alle spillerne på den tia, hva sier du da? Ch-ch-ch-change!? Det mest naturlige er å svare med et spørsmål: Hvorfor i helvete har _du_ det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvorfor tilter alt på windows 7 når jeg skrudde tilbake tida litt, til begynnelsen av mai? På grunn av ozonlaget Eh, appelsin var vel en grunnlagt basekarakter. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 På grunn av ozonlaget det forklarer alt. takk lars! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da hopper jeg i dusjen, sjår dykk i morgo! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Over gjennomsnittet flink vil jeg si. Ikke ille. Bedre: Kongen: Se filmen hos Youtube Endret 3. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Superstatsoverhodesjefen: Se filmen hos Youtube Hør på de syke bendsa! Shit! Endret 3. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Han var...fantastisk. Mente selvfølgelig John Butler da! Endret 3. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Han var...fantastisk. Mente selvfølgelig John Butler da! Sure you did wici. Sure you did. Du får ha lykke til på eksamen i morra! Går nok fint. Så jumper jeg i seng og sover søtt. G'natt! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha. Det måtte være Nirvana. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nasist Donald video: mikaelf{punktum}net/donald{punktum}php Bytt ut: {punktum} med: . EDIT: Den bruker quicktime! Endret 3. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha. Det måtte være Nirvana. Kunne vært Weezer - undone eller Offspring - Come out and play da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg