j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 JAG er for gamle folk. Nevnte jeg forresten skuddsåret i ansiktet mitt? *fiske etter medfølelse* å dåkår. Du kan ta og tegne blink på speilet og skyte den ut? =D Eplefe: Du er bare heldig =( Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det som er problemet med denne clvn, den er lite samarbeidsvillig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det som er problemet med denne clvn, den er lite samarbeidsvillig. Du har vel en spiss kniv/sprøytespiss/sikkerhetsnål eller noe liggende? Det er bare å stå på til den popper ut. Har selv et lite arr på leppa etter en som var særdeles lite sammarbeidsvillig, men fikk den ut til slutt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kom noe til slutt, men nå er det bare rødt og betent. Skikkelig jævli å være ute blandt folk nå! Misforstå meg rett, en kvise eller to er greit, men med en på størrelse med denne.. vel folk ser meg ikke øynene når de snakker med meg hahaha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kviser er så utrolig ekkelt. Kjenner hårene reise seg nedover ryggraden. *grøsse*! Heldigvis er jeg over den verste perioden. Piller<3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rasch: Er den lik denne: linky? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva diskuteres i kafeén i kveld? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rasch: Er den lik denne: linky? Iiik.(..) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Rasch: Er den lik denne: linky? OMG! *SPY* nei heldigvis ikke! mikkel: Vi diskuterer problemer jeg strengt tatt ikke burde hatt i en alder av 22.. Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva diskuteres i kafeén i kveld? Film, kviser og alt det vanlige, hehe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva diskuteres i kafeén i kveld? Kviser... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rasch: Er den lik denne: linky? Haha, den var søt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva diskuteres i kafeén i kveld? Film, kviser og alt det vanlige, hehe. Alt som skal til for en fin lørdagskveld med andre ord -- Jeg skal snart lage meg meksikansk gryte med massemasse kjøttdeig. Problemet er at jeg bare er en person. Noen som vil ha mat? =D Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva diskuteres i kafeén i kveld? Kviser... Kan ikke jeg snakke om, jeg er velsignet med sikkelig ren hud... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mhh... Broderen har gått for å se på gullfisken. Jeg benytter sjansen til å låne firewire porten hans i noen minutter, for å legge over litt film fra DV camet til ei i klassen. Hurra for filmprosjekt på skolen, og at man ikke har firewire port på pc-en selv... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Å nå hadde alle plutselig verdens reneste hud?! Føler meg som et freakshow her.. clvn: jatakk! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kviser... Åh, det er jo kos.. Å nå hadde alle plutselig verdens reneste hud?! Føler meg som et freakshow her.. Ren hus my ass.. Er ikke helt barnerumpe selv Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Å nå hadde alle plutselig verdens reneste hud?! Føler meg som et freakshow her.. clvn: jatakk! Det er jo ganske vanlig med kviser, men når man er som meg (sør-øst europer) så har man ren hud. Genetisk ren hud... Ikke min feil... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Å nå hadde alle plutselig verdens reneste hud?! Føler meg som et freakshow her.. clvn: jatakk! Vi kan være freakshow sammen? (2 år gammelt, men dog..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg