Lord Britishface Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Over gjennomsnittet flink vil jeg si. Ikke ille. Bedre: Endret 3. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal ikke snart Knutegutt gå og legge seg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg?! hah! Det er du som må sove, lille barn! Du skal jo ha muntlig eksamen i morra, gutt! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg?! hah! Det er du som må sove, lille barn! Du skal jo ha muntlig eksamen i morra, gutt! Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg?! hah! Det er du som må sove, lille barn! Du skal jo ha muntlig eksamen i morra, gutt! Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt! TV is calling! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som merket noe nytt eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som merket noe nytt eller? Som hva da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som merket noe nytt eller? Som hva da? Skulle du finne ut da Neida, Bytta sitat Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt! Hva, så tidlig? Trodde alle 10. klassinger hadde det om et par uker jeg, men visst tok jeg feil. Vet at du også er østfolding, men er dette noe særegent for kun deres skole/kommune? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som merket noe nytt eller? Som hva da? Signatur sikkert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt! Hva, så tidlig? Trodde alle 10. klassinger hadde det om et par uker jeg, men visst tok jeg feil. Vet at du også er østfolding, men er dette noe særegent for kun deres skole/kommune? De klokeste kommer først. De klokeste er best. Reserver deres plass. Skopusserne kommer sist. Neeeeida. Vi er vel bare en gruppe som kommer først. Deilig å få det overstått. Endret 3. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men er det noen som husker en dokumentar NRK hadde (tror det var Brennpunkt) om spillegalskap? Har leita litt rundt på NRK sine sider men greier ikke å finne den dokumentaren, evt video av reportasjen. Noen som har en link eller vet hvilken dato den ble sendt og under hvilket program? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Til i dag har klassen min hatt vake. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men er det noen som husker en dokumentar NRK hadde (tror det var Brennpunkt) om spillegalskap?Har leita litt rundt på NRK sine sider men greier ikke å finne den dokumentaren, evt video av reportasjen. Noen som har en link eller vet hvilken dato den ble sendt og under hvilket program? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nice, har lett etter den en stund selv. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor åååå.. så morsom du er Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over noe kjekk informasjon som kan være nyttig for deg. Link. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Etter litt leking med FL Studio ble det et resultat... http://www.studioare.net/arelam/index.shtml (Skrev mye rart på den sia.. ) Endret 3. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg