Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg?! hah! Det er du som må sove, lille barn! Du skal jo ha muntlig eksamen i morra, gutt!

Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt!

Lenke til kommentar
Jeg?! hah! Det er du som må sove, lille barn! Du skal jo ha muntlig eksamen i morra, gutt!

Hva er det du sier, menneske. Sier du at jeg skal ha eksamen imorra, mann? Vet du hva, ugress, da har du rett! La oss feire når jeg kommer hjem, gutt!

TV is calling!

Lenke til kommentar

Hva, så tidlig? Trodde alle 10. klassinger hadde det om et par uker jeg, men visst tok jeg feil. Vet at du også er østfolding, men er dette noe særegent for kun deres skole/kommune?

De klokeste kommer først. De klokeste er best. Reserver deres plass. Skopusserne kommer sist.

Neeeeida. Vi er vel bare en gruppe som kommer først. Deilig å få det overstått.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men er det noen som husker en dokumentar NRK hadde (tror det var Brennpunkt) om spillegalskap?

Har leita litt rundt på NRK sine sider men greier ikke å finne den dokumentaren, evt video av reportasjen.

Noen som har en link eller vet hvilken dato den ble sendt og under hvilket program?

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det rette stedet å spørre, men er det noen som husker en dokumentar NRK hadde (tror det var Brennpunkt) om spillegalskap?

Har leita litt rundt på NRK sine sider men greier ikke å finne den dokumentaren, evt video av reportasjen.

Noen som har en link eller vet hvilken dato den ble sendt og under hvilket program?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...