Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ok, jeg trenger hjelp.

Jeg har et nettverk som krever nettverksnøkkel. Jeg klarer fint å logge meg på det, med nøkkelen. Men venninna mi får bare opp "Nettverksinstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for dette nettverket", mao hun får ikke alternativet "koble til" osv, får ikke tastet inn nettverksnøkkelen for den beskjeden kommer opp. Jeg er n00b på dette, noen som har peil på hva man kan gjøre?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Anfall: Åpne listen over nettverk, trykk på Endre listen over anbefalte nettverk, og slett det oppgitte nettverket fra listen - da må du taste koden på nytt.

EDIT: Wait, det var jo no way relevant - lese posten først kanskje. Beklager Anfall, skjønner ikke helt greia.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Ok, jeg trenger hjelp.

Jeg har et nettverk som krever nettverksnøkkel. Jeg klarer fint å logge meg på det, med nøkkelen. Men venninna mi får bare opp "Nettverksinstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for dette nettverket", mao hun får ikke alternativet "koble til" osv, får ikke tastet inn nettverksnøkkelen for den beskjeden kommer opp. Jeg er n00b på dette, noen som har peil på hva man kan gjøre?

Proxyinnstillinger? Evt kan det være at nettverket er satt opp med mac-adresse-godkjenning?

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skjera kaféen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...