Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hode skulder kne og tååå kne og tå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ok, jeg trenger hjelp. Jeg har et nettverk som krever nettverksnøkkel. Jeg klarer fint å logge meg på det, med nøkkelen. Men venninna mi får bare opp "Nettverksinstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for dette nettverket", mao hun får ikke alternativet "koble til" osv, får ikke tastet inn nettverksnøkkelen for den beskjeden kommer opp. Jeg er n00b på dette, noen som har peil på hva man kan gjøre? Endret 3. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hvordan sier man kvadratkilometer på engelsk? Edit skriveifl Endret 3. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan sier man kvadratkilometer på Engelsk? Square kilometre/-er (britisk/amerikansk). Liten e i engelsk, forresten. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Square kilometers Edit: Kutt -s, det er visst flertall Endret 3. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ingen som har peil på nettverksgreiene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Fikk alle med seg at det var squade kilometre? EDIT: Bah, sent ute. Anfall: Hva tenker du på? Endret 3. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Liten e i engelsk, forresten. Takk Uff så flaut Anfall: Hva tenker du på? Les litt lenger opp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Anfall: Åpne listen over nettverk, trykk på Endre listen over anbefalte nettverk, og slett det oppgitte nettverket fra listen - da må du taste koden på nytt. EDIT: Wait, det var jo no way relevant - lese posten først kanskje. Beklager Anfall, skjønner ikke helt greia. Endret 3. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det er vel det at hun har et nettverk lagret som standard, som den kobler til automatisk (tipper det hun har hjemme) så da er den slem mot deg og nekter å koble til? Endret 3. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ok, jeg trenger hjelp. Jeg har et nettverk som krever nettverksnøkkel. Jeg klarer fint å logge meg på det, med nøkkelen. Men venninna mi får bare opp "Nettverksinstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for dette nettverket", mao hun får ikke alternativet "koble til" osv, får ikke tastet inn nettverksnøkkelen for den beskjeden kommer opp. Jeg er n00b på dette, noen som har peil på hva man kan gjøre? Proxyinnstillinger? Evt kan det være at nettverket er satt opp med mac-adresse-godkjenning? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 fy FAEN det var godt med pannekaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kaching! Kom på det. Vi har samme greia på skolen, maskinene som skal koble seg til elevnettet trenger et sertifikat. Er stedet dere kobler på privat satt opp eller offentlig / åpent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vi fant ut av det til slutt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Japan er gal! se hva som står på den grønne boksen der midt i en pokemon film! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Trur jeg stikker fra Sameboe siden jeg er lei Fallout 3 og jeg tjuvlånte en kompressor og fiksa hjula på sykkelen min. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Wierd... Hvor bor du Campin Carl? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Japan er gal! se hva som står på den grønne boksen der midt i en pokemon film! Gum? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Skjera kaféen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg