Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen av dere som har prøvd Microsofts nyutviklede søkemotor, Bing ? Ikke revolusjonerende nei, søkte på Norge, på de første treffene ligger blant annet Staoil og Baxter, ingen fakta treff akkurat, som i Google. Var faktisk en norsk fyr som eide siden. Ja, Jon Bing. Veldig kjent person, regner med at de fleste har i det minste hørt om han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen av dere som har prøvd Microsofts nyutviklede søkemotor, Bing ? Ikke revolusjonerende nei, søkte på Norge, på de første treffene ligger blant annet Staoil og Baxter, ingen fakta treff akkurat, som i Google. Var faktisk en norsk fyr som eide siden. Ja, Jon Bing. Veldig kjent person, regner med at de fleste har i det minste hørt om han? Så klart han har blitt kjent da. Er ikke hver dag man blir ringt opp av Microsoft, og som tilbyr deg flere millioner. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, Jon Bing. Veldig kjent person, regner med at de fleste har i det minste hørt om han? Hvem har ikke hørt om han? Så klart han har blitt kjent da. Er ikke hver dag man blir ringt opp av Microsoft, og som tilbyr deg flere millioner. Han var kjent før han ble kontaktet av ms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jon Bing var kjent en god stund før hele dette med Microsoft Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jon Bing er awesome. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva var han kjent for? Det er han som flyr rundt i den reklamen vettu. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hva var han kjent for? Sammen med Tor Åge Bringsværd introduserte han science fiction-sjangeren i Norge. I tillegg uttaler han seg ofte i nyhetene om ting som opphavsrett og ny teknologi. Endret 3. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jon Bing er en norsk forfatter, professor og gudvethva. google it! Endret 3. juni 2009 av Ballus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva var han kjent for? Sammen med Tor Åge Bringsværd introduserte han science fiction-sjangeren i Norge. I tillegg uttaler han seg ofte i nyhetene om ting som opphavsrett. Da så. Jeg er tydeligvis ganske ignorant på dette punktet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde heller aldri hørt om han Bing-fyren før i går, da jeg leste om kjempesalget til Microsoft. Kommer vel kanskje ikke som noe sjokk at jeg ikke visste hvem det var, da jeg heller ikke visste hvem fyren i avataren til CypheroN var ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oi, faen! Nå lyner og tordner det HEFTIG her. Blink og buldring kommer akkurat samtidig. Det smalt helt sykt nå nettopp. Har laptop, heldigvis. Kjedelig uten PC. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oi, faen! Nå lyner og tordner det HEFTIG her. Blink og buldring kommer akkurat samtidig. Det smalt helt sykt nå nettopp. Har laptop, heldigvis. Kjedelig uten PC. Det samme her, jeg elsker tordenvær! Det rimte. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Se på min nye video! http://www.youtube.com/watch?v=FU12JyvVXo0...re=channel_page Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 1599 x 1375? Hva slags misfoster av en skjerm er det? Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 1599 x 1375? Hva slags misfoster av en skjerm er det? Haha. xD Jeg gjort Photoshop vinduet mindre, ellers lagger det sånn når jeg filmer, fordi jeg har en gammel pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg