dysfunctional Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Indeed! Godt å være tilbake gitt. Hvem av gamlefolka er her fortsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Btw: Lars: Hater du meg?ehm... Nei? Nevermind. Veit dere hva? Hvis alle hadde starta telefonsamtaler til meg med "Hei, søta" hadde jeg ALDRI vært sur eller lei meg. Så jævlig opptur.Jeg starter noen ganger med "Hei, sexy!" Eller "Ja, du snakker med sjefen." Å, er det det du sier når faren din ringer? Er jo mulig å unngå dem. Ikke om du feks er og handler på butikken. Folk over alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ganske gammel da. Å, er det det du sier når faren din ringer? Alltid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 La merke til at jeg ikke har vært her på ca ett år. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet. Akkurat det har jeg aldri opplevd... La merke til at jeg ikke har vært her på ca ett år. fordi du ble banna? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Indeed! Godt å være tilbake gitt. Hvem av gamlefolka er her fortsatt? Yo, daaaawg. Nei? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Planlagt? Synes de hadde litt vel lik klesstil. Selv om de begge går i dress Endret 3. juni 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Yo, daaaawg. Nei? Hai! Joda, alle gode hilsninger er fint Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei folkens Hei Sameboe! Skal gå nå. Hade! Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Pleier hester å slappe av på siden slik som katter? Den bare sov, ikke sant? Litt sliten bare. *fosterstilling på gulvet* Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Noen av dere som har prøvd Microsofts nyutviklede søkemotor, Bing ? Ikke revolusjonerende nei, søkte på Norge, på de første treffene ligger blant annet Staoil og Baxter, ingen fakta treff akkurat, som i Google. Endret 3. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Får lyst til å filleriste MS noen ganger. Web er IKKE deres greie, helt utrolig at de ikke har skjønt dette etter fadesen med win95 uten browser eller TCP/IP-driver! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sålenge de tenker penger så tviler jeg på at noe skjer med MS Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, men de har jo ikke tjent en krone på web. Helt siden de lanserte MSN search eller hva de kalte det den gang har de kastet bort milliarder uten å komme over 10 % andel! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tan: Han tenkte sikkert at jeg koser meg i dusjen, eller noe. Gjør du det da? Lurer på om jeg skal grille i dag jeg... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skjønner ikke hvorfor organisasjoner tar opp kampen mot Google jeg, de har jo en garantert vinnersjanse på 0%. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Stikker bort til Sameboe/Bror nå, sjår dykk seinar! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen av dere som har prøvd Microsofts nyutviklede søkemotor, Bing ? Ikke revolusjonerende nei, søkte på Norge, på de første treffene ligger blant annet Staoil og Baxter, ingen fakta treff akkurat, som i Google. Var faktisk en norsk fyr som eide siden Bing. Og så ble han ringt opp av Microsoft, som ville kjøpe siden for flere millioner (om ikke milliarder). Fy faen, for en fin måte å tjene penger på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg