Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er godt vi har kommet videre. Så var det jo ikke vi det var snakk om da, men heller de som slo på trommer. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) «Hvit på hånden når Onkel Skrue får sprutet ham ned»? oO Men ja :!: Endret 3. juni 2009 av MSg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Så... er han en falsk neger? Eller er det en neger som opptrer falskt? Du ser han er hvit på hånden når Onkel Skrue får sprutet han ned Da er han jo nettopp en falsk neger! Political correctness er greit nok, men her er det jo korrekt either way. Edit: Dette er jævlig off-topic, men jeg googler det atm. Noen som vet om jeg kan kjøre NFS/Samba server på en Solaris Dom0 Xen maskin? Endret 3. juni 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje en cross-dressing fan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her har dere vært aktive i dag, damn. Uansett - jeg stikker hjemover, hjem fra skolens slaveri! Prekaaaaast. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som vil være med å leke i Sandvika i dag? :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Her har dere vært aktive i dag, damn. Uansett - jeg stikker hjemover, hjem fra skolens slaveri! Prekaaaaast. ikke i kirken håper jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Neeeh, er vel på tide å starte dagen med å kle på seg og få i seg frokost. Skal møte tre forumtards i Drammen i femtida. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tsk tsk, tenk å sløse bort tiden på forumtards. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sosiale forumtards Jeg er en sliten og trøtt forumtard. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. ...and take pixx Få på deg noen klesplagg og spis du HB I mellomtiden venter jeg på å møte noen representanter for privatskolen min. dunno why. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Hadde vært herlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sosiale forumtards Jeg er en sliten og trøtt forumtard. sosiale forumtards er gøy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne. Hadde ikke vært så herlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne. Det eneste man trenger er å se en annen vei. Man finner alltids noe vakkert å hvile øynene på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss. Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne. Hadde ikke vært så herlig. Vi gjør som Hitler, funker alltids Se på signaturen min før dere svarer på innlegget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det eneste man trenger er å se en annen vei. Man finner alltids noe vakkert å hvile øynene på. Lite trolig, alle de pene ville gjemt seg inne i frykt for å bli stirret i senk av folk som unngår å se på de stygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg