Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så... er han en falsk neger? Eller er det en neger som opptrer falskt?

Du ser han er hvit på hånden når Onkel Skrue får sprutet han ned

Da er han jo nettopp en falsk neger! :)

Political correctness er greit nok, men her er det jo korrekt either way.

Edit: Dette er jævlig off-topic, men jeg googler det atm.

Noen som vet om jeg kan kjøre NFS/Samba server på en Solaris Dom0 Xen maskin?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss.

...and take pixx :p

Få på deg noen klesplagg og spis du HB :)

I mellomtiden venter jeg på å møte noen representanter for privatskolen min. dunno why.

Lenke til kommentar
Tenk å sløse bort tiden med påkledning. Alt for mye klær på folk som regel synes jeg. Tenk så mye mer fri vi hadde vært om vi bare kunne vandre rundt i det naturen gav oss.

Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne.

Lenke til kommentar

Tenk på alle de overvektige gamle folkene som hadde vandret rundt og delt sine kropper til våre øyne.

Hadde ikke vært så herlig. :sick:

Lenke til kommentar

Det eneste man trenger er å se en annen vei. Man finner alltids noe vakkert å hvile øynene på.
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært så herlig. :sick:

Vi gjør som Hitler, funker alltids ;)

Se på signaturen min før dere svarer på innlegget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...