Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er du det da? e_e Han var gammel. Sikkert over seksti. Ughhh. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh". Perverst! Kunne jo faktisk vært meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh". Jeg hadde heller kommet til å lurt på hva faen han mente med "står helt stille"... Er det så mange måter å stå i dusjen da? Noen små bevegelser må jo til, men å sprelle rundt som en døende fisk er vel uansett ikke å anbefale dersom man ikke er glad i knekte lemmer. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller skal jeg få en "uuu phail lizzom" fordi jeg muligens misforsto det som ble sagt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ganske åpenlyst hva han mente. xD Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh". Høres ut som en kul fyr. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvem vil vel ikke ha en slik type som bestefar? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ganske åpenlyst hva han mente. xD Men vi er dumme. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, minner meg om i fjor sommer. Gammel mann som stoppa opp der jeg lå og solte meg. "Den som nå hadde vært atten år, ja... heheheh" og sleika seg rundt munnen. Jeg døde nesten. Av rein ekkelhet. Jeg lo. Høyt. XD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nesten som da jeg stod bak baren på en lokal festival her i 2007. Gamle nyskilte kvinnfolk og alkohol fører til ekle spørsmål og ikke-fult-så-subtile hint. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, jeg ler like godt hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg skal bli som de gamle mennene når jeg blir gammel. Selv om jeg ikke er helt sikker på hva han som sa det om å stå stille i dusjen til Lillium mente. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så... er han en falsk neger? Eller er det en neger som opptrer falskt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe. Minner meg da jeg leste på en side en gang at.. Det er en svensk bok eller noe fra 1910 hvor det står at negere var "folk som slår på trommer og bor i hytter." eller noe slikt. Det er godt vi har kommet videre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 "Kom te a Turid!" Haha, æsj. Tan: Han tenkte sikkert at jeg koser meg i dusjen, eller noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så... er han en falsk neger? Eller er det en neger som opptrer falskt? Du ser han er hvit på hånden når Onkel Skrue får sprutet han ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg