L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan noen motivere meg til å gjøre noe annet enn å bare ligge her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 www.philintheblanks.com/comics/manenough.html/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hahah. Bartens makt. *edit* var da jævlig.... Endret 3. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ='[ alt går til HÆLVETE! Intet nytt under solen det der. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan noen motivere meg til å gjøre noe annet enn å bare ligge her? Tror jeg har stælt litt av motivasjonen din i dag Lars Jeg har nemlig vært meget effektiv Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ='[ alt går til HÆLVETE! Intet nytt under solen det der. nei desverre:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror jeg har stælt litt av motivasjonen din i dag Lars Jeg har nemlig vært meget effektiv Få den tilbake. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *Prøve å sende motivasjon over nettet*.... Funker dårlig det der gitt. Jeg sender den til deg i søvne i natt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne tegneserie stripen der Onkel Skrue i Donald Duck serien sier: "Din falske neger" - Jeg er dog ikke helt sikker på setningen, men var noe slikt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne tegneserie stripen der Onkel Skrue i Donald Duck serien sier:"Din falske neger" - Jeg er dog ikke helt sikker på setningen, men var noe slikt Du finner stripen i et av Donald-bladene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne tegneserie stripen der Onkel Skrue i Donald Duck serien sier:"Din falske neger" - Jeg er dog ikke helt sikker på setningen, men var noe slikt Du finner stripen i et av Donald-bladene. Tror du det? Kanskje han snakker om en redigert stripe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den er vel ikke redigert? Den ble trykket for lenge siden. Rundt 1960 eller noe. Jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det var da noen som postet den her i DNFK engang Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den er vel ikke redigert?Den ble trykket for lenge siden. Rundt 1960 eller noe. Jeg er ikke helt sikker Ja okei, da er den vel i et blad ja. Men på nettet og sikkert. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg og mamma traff noen hun tydeligvis kjente på senteret i dag. Han ene mannen var litt småekkel. "Du er vel snill i dusjen? Står helt stille? Hehehehh". Endret 3. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva i alle dager kan menes med at du "ikke står helt stille" i en dusj!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg