mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvem har ikke det Men kommer ikke til å gjøre det før etter unger hvis det blir aktuellt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Unger kan drikke morsmelkerstatning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Puppa blir rare uansett. Unger trenger morsmelk for å få bra imunsystem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Morsmelkerstatning funker sikkert det og. Jeg vil ikke ta dem ut for å amme ungen, og jeg vil ha det gjort mens jeg enda er ung. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Er ikke værre enn å fixe dem igjen etterpå, og de fleste sillikonpupper blir fine selv om man ammer. EDIT: nå er det film. Snakkes! Endret 26. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Det må jo koste flesk å plukke dem ut og så ta dem i igjen. altså. En gang kan jeg ta meg råd til. To ganger er liksom.. Over the top. Se filmen hos Youtube Endret 26. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 God lørdagskveld alle sammen! Nå skal jeg gå og sette på en film eller serie. Har ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei alle sammen Kommet hjem etter bursdagsfest for ei venninne. Var ikke i form, så orket ikke være der Hva skjer her da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 God lørdagskveld alle sammen! Nå skal jeg gå og sette på en film eller serie. Har ikke bestemt meg enda. God kveld! Hva er alternativene dine? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Det må jo koste flesk å plukke dem ut og så ta dem i igjen. altså. En gang kan jeg ta meg råd til. To ganger er liksom.. Over the top. Men du vet at man bare kan gå med brystimplantater i x antall år? Så må man bytte dem ut igjen. Forresten: Hei alle sammen! Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det må jo koste flesk å plukke dem ut og så ta dem i igjen. altså. En gang kan jeg ta meg råd til. To ganger er liksom.. Over the top.Men du vet at man bare kan gå med brystimplantater i x antall år? Så må man bytte dem ut igjen.Ja. Men saltvannsimplantater varer faktisk en god stund. Så jeg tror jeg skal overleve. Var mer å ta dem ut uten at nødvendigheten er der som irriterte meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ah saltvann ja, det er ikke så farlig om de sprekker heller! ikke like farlig som silikon ihvetfall. Sånn til info: Satan for ei kvise jeg har fått på haka. Ser ut som et skuddsår jo! *grue seg til jobb* Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Silikon kommer kun i min kropp i form av smykker til ørene mine. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 God lørdagskveld alle sammen! Nå skal jeg gå og sette på en film eller serie. Har ikke bestemt meg enda. God kveld! Hva er alternativene dine? Mange i grunn. Skal se resten av That '70s Show som jeg har på dvd, deretter skal jeg kose meg med litt Monty Python's Flying Circus og Black Adder. Eller JAG første sesong. Ellers hadde jeg tenkt å kanskje fått sett en film, f. eks The X-files the Movie. Eller en annen som jeg har i samlingen. Har ikke bestemt meg, hehe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 JAG er for gamle folk. Nevnte jeg forresten skuddsåret i ansiktet mitt? *fiske etter medfølelse* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nevnte jeg forresten skuddsåret i ansiktet mitt? *fiske etter medfølelse* *vise masse medfølelse for* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nevnte jeg forresten skuddsåret i ansiktet mitt? *fiske etter medfølelse*Kviser! Grøss! Jeg har ingen. Aldri hatt. Kommer aldri til å ha noen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 JAG er for gamle folk. Nevnte jeg forresten skuddsåret i ansiktet mitt? *fiske etter medfølelse* Nei, det synes ikke jeg. Spesielt ikke når Harmon stiller i uniform, hehe. Huff da, skuddsår hørtes ikke noe godt ut. *Klappe pent på* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lucky you eplefe! Denne var et prosjekt, kom frem over natta, og tok to dager å bearbeide. Men nok detaljer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tror jeg bare har god hud rent genetisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg