Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må jo koste flesk å plukke dem ut og så ta dem i igjen. altså. En gang kan jeg ta meg råd til. To ganger er liksom.. Over the top.

Men du vet at man bare kan gå med brystimplantater i x antall år? Så må man bytte dem ut igjen.

Forresten: Hei alle sammen! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Det må jo koste flesk å plukke dem ut og så ta dem i igjen. altså. En gang kan jeg ta meg råd til. To ganger er liksom.. Over the top.
Men du vet at man bare kan gå med brystimplantater i x antall år? Så må man bytte dem ut igjen.
Ja. Men saltvannsimplantater varer faktisk en god stund. Så jeg tror jeg skal overleve. Var mer å ta dem ut uten at nødvendigheten er der som irriterte meg.
Lenke til kommentar
God lørdagskveld alle sammen! Nå skal jeg gå og sette på en film eller serie. Har ikke bestemt meg enda. :)

God kveld! Hva er alternativene dine? :)

Mange i grunn. Skal se resten av That '70s Show som jeg har på dvd, deretter skal jeg kose meg med litt Monty Python's Flying Circus og Black Adder. Eller JAG første sesong. Ellers hadde jeg tenkt å kanskje fått sett en film, f. eks The X-files the Movie. Eller en annen som jeg har i samlingen. Har ikke bestemt meg, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...