Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er i alle fall mer sosialt akseptert å ha sex etter fyllte 16 år. ;)

Kanskje dere dinosaurer synes det, men ikke glem at det er kult å ha sex tidlig og ofte. Minst like viktig som at det er deilig. Nemlig.

Okei, jeg mente ikke noe av det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmmm. Da i så fall skal jeg begynne å rope "epic phail foshure!" for hver eneste person som skriver noe som kan mistolkes =)

Lenke til kommentar
Hvordan skal man slenge det rundt og fikse på det konstant om det ikke er langt... ?
That's the downside. Jeg begynner endelig å få litt lengde på det så er skikkelig usikker. Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Neida. På alt som kunne mistolkes bare ;)

... men innerst inne hater jeg all denne overdrevne bruken av å rope "fail" til alt mulig, så sannsynligheten ble microskopisk for at jeg hadde kommet til å gjort det uansett.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.

Man slipper flass, hodebunnen blir ordentlig luftet og du slipper å tørke håret etter du har dusjet.

4mm GOGO!

Lenke til kommentar
Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.

Man slipper flass, hodebunnen blir ordentlig luftet og du slipper å tørke håret etter du har dusjet.

4mm GOGO!

Fristende, men jeg ser ikke noe god ut uten hår. :p

*edit*

Woops

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ikke jeg heller Slimda... Derimot ser jeg ut som et eneste kjøtthode/person med downs.

edit. Bare at jeg ikke ser ut uten hår

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...