j-- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er vel Torg3r og Kuroi-Neko? Stemmer, stemmer. <3 Röyksopp Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er vel Torg3r og Kuroi-Neko? Stemmer, stemmer. <3 Röyksopp OMG! Jeg visste det -___________________-" Du vet hva du gjør neste gang, sant? Slik: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jippi, har bursdag i dag. Gratulerer med dagen. I dag har du i følge norsk lov, lov til å ha sex med gutt/jente (stryk det som ikke passer). Du vil få intensiverte samtaler med foresatte som vil fortelle deg om fordelene ved å bruke kondom, ta det med ro på alkoholen. Og hvem vet; kanskje du til og med får mopedbart, ettersom mopedlappen er innen rekkevidde. Hipp hurra! Endret 3. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jippi, har bursdag i dag. Jeg visste det før deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jippi, har bursdag i dag. Gratulerer med dagen. I dag har du i følge norsk lov, lov til å ha sex med gutt/jente (stryk det som ikke passer). Det er ingenting som sier at man ikke har lov til å ha sex før man er 16. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jippi, har bursdag i dag. Gratulerer med dagen. I dag har du i følge norsk lov, lov til å ha sex med gutt/jente (stryk det som ikke passer). Du vil få intensiverte samtaler med foresatte som vil fortelle deg om fordelene ved å bruke kondom, ta det med ro på alkoholen. Og hvem vet; kanskje du til og med får mopedbart, ettersom mopedlappen er innen rekkevidde. Hipp hurra! Haha. :!: Takk for gratulasjonene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Man har ikke lov til å ha sex _med_ noen under 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeje.. Noe i den dur. Det er i alle fall mer sosialt akseptert å ha sex etter fyllte 16 år. Endret 3. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Søtt. Jeg fikk panikk og begynte å stamme inne i hodet mitt. Det var minst like søtt. Må si jeg kommer i sommerstemning av å høre på sommermusikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Man har ikke lov til å ha sex _med_ noen under 16 Det er ikke nødvendigvis sant. Les mer på wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Seksuell_lavalder(Ja, jeg vet at alle kan redigere wikipedia og at det slik sett er en usikker kilde, men her har den faktisk rett) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Man har ikke lov til å ha sex _med_ noen under 16 Jo, det har man. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *masse lovshit som ikke stemmer* U phail. Gz latias! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Konnichiwa minnasan! Rapporterer fra shitty pc paa hotellet! 10 timer i Shinjuku gjor mye med lommeboka og fottene. Naa er klokka 20.43 her. Haaper alle har det bra. Sayonara! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Masse lovskit som ikke stemmer? Siden når ble mistolkninger fail? Eneste lovskiten som ikke stemte var en feilsitering ang. lovverket om sexuell lavalder Endret 3. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg