Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eksamen gikk til helvete. Nå må jeg ta den til høsten istedenfor. fuck shit damn. Jeg fikk to feil for mye på mopedlappen sist gang, var inne der nå nettopp - nå var det en feil for mye. faen ta. Har du ikke tatt mopedlappen enda?! Syns jeg hørte at du hadde skaff deg moped for et år siden eller noe. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har matteprøve i morgen og naturfagprøve på fredag, begge er viktige prøver og vil avgjøre standpunktkarakter. Likevel vet jeg ikke om jeg skal prioritere én av dem, jobbe som en galning med begge, eller rett og slett bare gi faen. Tror jeg har bestemt meg for å konse om naturfagen, for matten kan jeg ikke gjøre så mye med... Skjønner det jeg skjønner Ellers lider jeg for øyeblikket av dårlig samvittighet for å ha kjøpt 1L sjokomelk, 8 hveteboller og sjokoladepudding på bunnpris til lunsj.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 mopedlappen? Jeg brukte typ 2 dager på å få en moped-lapp. Ikkeno prøve eller noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ellers lider jeg for øyeblikket av dårlig samvittighet for å ha kjøpt 1L sjokomelk, 8 hveteboller og sjokoladepudding på bunnpris til lunsj..Jeg lider av akutt mangel på motivasjon til å pelle ræva mi ut av senga og begynne å shine opp kåken. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk to feil for mye på mopedlappen sist gang, var inne der nå nettopp - nå var det en feil for mye. faen ta. Hvis du klarer det neste gang, blir vi like-mange-forsøk-på-å-ta-mopedlappen-brødre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ellers lider jeg for øyeblikket av dårlig samvittighet for å ha kjøpt 1L sjokomelk, 8 hveteboller og sjokoladepudding på bunnpris til lunsj.. Jeg var sulten nok fra før av...og ble ikke bedre nå Endret 3. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er du gammel Snittleif ? Se i profilen hans. Han er 86-modell. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Morsom sak Mind trick? Jeg tenkte på fromasj. Klarte ikke komme på noen grønnsak. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eksamen gikk til helvete. Nå må jeg ta den til høsten istedenfor. fuck shit damn. Jeg fikk to feil for mye på mopedlappen sist gang, var inne der nå nettopp - nå var det en feil for mye. faen ta. Har du ikke tatt mopedlappen enda?! Syns jeg hørte at du hadde skaff deg moped for et år siden eller noe. Ikke ett år, men er en stund siden jeg fikk mopeden. Og jeg er treig... mopedlappen? Jeg brukte typ 2 dager på å få en moped-lapp. Ikkeno prøve eller noe Du er gammal Jeg fikk to feil for mye på mopedlappen sist gang, var inne der nå nettopp - nå var det en feil for mye. faen ta. Hvis du klarer det neste gang, blir vi like-mange-forsøk-på-å-ta-mopedlappen-brødre. Nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Brukte 3 dager på mopedlappen og en liten test. Betalte 2000,- Året etterpå ble det innført krav om trafikalt grunnkurs og masse piss som presset prisen betraktelig høyere opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror jeg betalte 750kr eller noe for mopedlappen. Tok den som valgfag på skolen og slapp unna med å betale oppkjøringsgebyret bare eller noe. Ja, jeg er gammel. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da stikker jeg folkens! Sees neppe senere ettersom at jeg ikke har DNFK i bokmerkene hjemme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er det så vanskelig å finne tråden på diskusjon.no da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Morsom sak Mind trick? Jeg tenkte på fromasj. Klarte ikke komme på noen grønnsak. Søtt. Jeg fikk panikk og begynte å stamme inne i hodet mitt. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hm, det er et slit å rydde på rommet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 clvn: Slå min rekord, 3 uker og 2 dager. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Aargh! Hvorfor må vi være på skolen da det skjer like mye her som på et gamlehjem Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer. En gang til? O_O Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer. Jeg mente liek hvem? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Aargh! Hvorfor må vi være på skolen da det skjer like mye her som på et gamlehjem Støttes. I morgen møter jeg opp fem på to, ser spansk film i en times tid og går igjen... Heldigvis er klassen min full av kverulanter, så vi får kutta de fleste timene det ikke skjer noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg