Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

edit @ 05.07: Nå ringer klokka mi om en time og 13 minutter. Håper jeg klarer å stå opp da. *zzz*

Jeg klarte ikke buss #1. Og jammen så forsov jeg meg til buss #2. Buss #3, som jeg trodde gikk 12.10, går ikke før 13.xx. Altså er det ikke noe poeng i å ta den. Flott, døgningsforsøket mitt endte i en orgasme av total episk fail :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit @ 05.07: Nå ringer klokka mi om en time og 13 minutter. Håper jeg klarer å stå opp da. *zzz*

Jeg klarte ikke buss #1. Og jammen så forsov jeg meg til buss #2. Buss #3, som jeg trodde gikk 12.10, går ikke før 13.xx. Altså er det ikke noe poeng i å ta den. Flott, døgningsforsøket mitt endte i en orgasme av total episk fail :D

Døgningsforsøk har en tendens til å gjøre det når man bestemmer seg for å sove...

Lenke til kommentar

Har fått oppgave til muntlig: RLE Katolsk og ortodoks kristendom. Likheter og forskjeller.

Syns dere jeg skal først skrive om katolsk kristendom og så om ortodoks kristendom, og til slutt ta likhetene og forskjellene, eller flette de inn i hverandre etterhvert som de kommer?

Lenke til kommentar
Døgningsforsøk har en tendens til å gjøre det når man bestemmer seg for å sove...

Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer.

Lenke til kommentar

Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer.

En gang til? O_O

Lenke til kommentar
Ryktene på bygget her sier at han er sammen med en fyr fra Aller-forlaget. *shrug*

Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør.

Åh nei ,det er han. Gaaaaah! Og jeg som har lunsj i samme kantine som han.

Han ser lol ut. Også Se og Hør, da...

Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør.

u nailed them honey.

Google er min bestevenn. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...