j-- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 edit @ 05.07: Nå ringer klokka mi om en time og 13 minutter. Håper jeg klarer å stå opp da. *zzz* Jeg klarte ikke buss #1. Og jammen så forsov jeg meg til buss #2. Buss #3, som jeg trodde gikk 12.10, går ikke før 13.xx. Altså er det ikke noe poeng i å ta den. Flott, døgningsforsøket mitt endte i en orgasme av total episk fail Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ryktene på bygget her sier at han er sammen med en fyr fra Aller-forlaget. *shrug* Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør. Åh nei ,det er han. Gaaaaah! Og jeg som har lunsj i samme kantine som han. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har gjort et skremmende funn i E3 Teaseren til Valve om Left 4 Dead 2: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 edit @ 05.07: Nå ringer klokka mi om en time og 13 minutter. Håper jeg klarer å stå opp da. *zzz* Jeg klarte ikke buss #1. Og jammen så forsov jeg meg til buss #2. Buss #3, som jeg trodde gikk 12.10, går ikke før 13.xx. Altså er det ikke noe poeng i å ta den. Flott, døgningsforsøket mitt endte i en orgasme av total episk fail Døgningsforsøk har en tendens til å gjøre det når man bestemmer seg for å sove... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har fått oppgave til muntlig: RLE Katolsk og ortodoks kristendom. Likheter og forskjeller. Syns dere jeg skal først skrive om katolsk kristendom og så om ortodoks kristendom, og til slutt ta likhetene og forskjellene, eller flette de inn i hverandre etterhvert som de kommer? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør. u nailed them honey. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Døgningsforsøk har en tendens til å gjøre det når man bestemmer seg for å sove... Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *FILM* Dette er et hån mot verdens beste spill! Jeg har hele serien på Engelsk Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuseee me princess! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Døgningsforsøk har en tendens til å gjøre det når man bestemmer seg for å sove... Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer. En gang til? O_O Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er litt stolt over denne delen av sia mi.. http://www.studioare.net/store/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan går det med folket i dag? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg spammer et bilde av en ny zombie fra l4d2 er hva jeg gjør Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Spørsmålet er.. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Spørsmålet er.. Hvem bryr seg? Folk på Facepunch, 4chan og andre spillnerder xD Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bah, jeg er drittlei av å lese om W2k3 Server... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ryktene på bygget her sier at han er sammen med en fyr fra Aller-forlaget. *shrug* Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør. Åh nei ,det er han. Gaaaaah! Og jeg som har lunsj i samme kantine som han. Han ser lol ut. Også Se og Hør, da... Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør. u nailed them honey. Google er min bestevenn. <3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hopp over til 2008 R2, så er du litt mer up to date ;p Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Google er min bestevenn. <3 Jeg antok egentlig det, hadde blitt litt småredd om du kunne det utenat. Btw, Sommersanger anyone? Endret 3. juni 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Btw, Sommersanger anyone? Kokkojambo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg