-Léon- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over denne artikkelen ifra VG.no. Link, det første som slo meg var de enorme leppene og de blodsprengte puppene hennes. Er ikke så mye ekte igjen på hennes kropp ser det ut som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Med en papirpose over hodet kunne hu ha gått. Det ansiktet der hadde bare skremt vettet av meg en mørk høstkveld. Hu ser jo ut som en kryssning mellom en fisk og eh.. ettellerannet med svæære lepper. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kom over denne artikkelen ifra VG.no. Link, det første som slo meg var de enorme leppene og de blodsprengte puppene hennes. Er ikke så mye ekte igjen på hennes kropp ser det ut som. Hun trenger ihvertfall ikke airbag Med en papirpose over hodet kunne hu ha gått. Det ansiktet der hadde bare skremt vettet av meg en mørk høstkveld. Hu ser jo ut som en kryssning mellom en fisk og eh.. ettellerannet med svæære lepper. Angelina2? Endret 3. juni 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over denne artikkelen ifra VG.no. Link, det første som slo meg var de enorme leppene og de blodsprengte puppene hennes. Er ikke så mye ekte igjen på hennes kropp ser det ut som. Nesten forundra at leppene og titsa ikke sprakk :| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kom over denne artikkelen ifra VG.no. Link, det første som slo meg var de enorme leppene og de blodsprengte puppene hennes. Er ikke så mye ekte igjen på hennes kropp ser det ut som. Med en papirpose over hodet kunne hu ha gått. Det ansiktet der hadde bare skremt vettet av meg en mørk høstkveld. Hu ser jo ut som en kryssning mellom en fisk og eh.. ettellerannet med svæære lepper. Haha, hun husker jeg pågrunn av at Schnell mente hun var så jævlig deilig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 De leppene der er bare gruuusomme. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 De leppene der er bare gruuusomme. NO SHIT! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Slike personer burde blitt avlivet for å spare dem for mer lidelse. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Whiteknight the toilet-man of MSg?! jah... Drakk litt for fort.. Det skjedde jo ingenting! Konklusjon: Østlandsfolk er kjedelig å drikke med. Hehe!Ja noen ganger er det bare dømt til å gå dårlig. Ga sikkert et flott førsteinntrykk til endel folk den kvelden ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Se filmen hos Youtube Dette er et hån mot verdens beste spill! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da drikker jeg Trønder BRUS. Smaker som marshmallows, ikke det beste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da drikker jeg Trønder BRUS. Smaker som marshmallows, ikke det beste jeg har smakt. Æsj Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tåpelig spørsmål, men er det noen som vet hvem som er "typen" til han derre sturla berg fyren? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tåpelig spørsmål, men er det noen som vet hvem som er "typen" til han derre sturla berg fyren? Tror han er singel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tåpelig spørsmål, men er det noen som vet hvem som er "typen" til han derre sturla berg fyren? Tror han er singel Byeee! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ryktene på bygget her sier at han er sammen med en fyr fra Aller-forlaget. *shrug* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da drikker jeg Trønder BRUS. Smaker som marshmallows, ikke det beste jeg har smakt. Æsj Yeah. Ganske. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ryktene på bygget her sier at han er sammen med en fyr fra Aller-forlaget. *shrug* Han er sammen med Morten Hegseth fra Se og Hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg