StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja.. Blir nok det. Ugh.. fant ut at det var no UVO på bordet her.. Noe som ligna på vann altså, men man kan ikke være sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 It's a trap! La den være! Ikke er jeg såpass at jeg gidder å irritere folk i diverse tråder ved å stille særs kritiske og til dels usaklige innlegg heller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Første dag på to uker at nettet er oppe på skolen Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Uumm.. jeg kom borti det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Great school Wikipedersen Er alle lemmer i behold Are? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror det... men det virka litt for klissent til å være bare vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Se opp for mulige senvirkninger. Kanskje det sticker seg til for at det farlige skal få tid til å trenge inn i huden din, for at du så får svære, levende byller? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Så dødt her i dag at det nesten endte opp som en toperson samtale altså? Her er det forberedelse og info om eksamen i historie og filosofi som pågår Endret 3. juni 2009 av Cinque Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 God Morgen DNFK! Ble lite med søvn i natt, noe som merkes i dag Merker også at jeg er noe sliten etter helga enda. Hva skjer her i dag? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Får enda håpe det ikke blir noe bivirkning av det. Ble nesten litt redd nå.. -- Ikke mye som skjer, bortsett fra at jeg kom borti no UVO.. Endret 3. juni 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så dødt her i dag at det nesten endte opp som en toperson samtale altså?Her er det forberedelse og info om eksamen i historie og filosofi som pågår Ser ikke ut som om du heller klarte å kicke igang noe action her vennen. Hvordan er shapen i dag da forresten? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bah... Er trøtt, sliten, og ville egentlig vært et helt annet sted enn på jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) @Mikkel: Stumbler og loker forumet hovedsaklig. edit: Endret 3. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så dødt her i dag at det nesten endte opp som en toperson samtale altså?Her er det forberedelse og info om eksamen i historie og filosofi som pågår Ser ikke ut som om du heller klarte å kicke igang noe action her vennen. Hvordan er shapen i dag da forresten? Shapen er fin i dag vettu Vet ikke hva som skjedde i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du fikk det til å høres ut som om du var dårlig på en helt annen måte, når du skriver det sånn Kanskje du er gravid? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje det Bremsen min knirka mindre idag når jeg peisa anlegget på max Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 mååååårn -.- Spenstig å se deg uten badet mitt rundt deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg