Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jaja, bedre enn den derre andre stilen... som jeg glemte navnet på... uh... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 pastafarianism er IKKE tatt ifra South Park, og Flat Earth Society er like seriøst som det. Da så Men kanskje heller noen som prøver å motbevise noe alle vet stemmer, vha vitenskapelige forklaringer Kanskje litt vanskelig forespørsel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vanskelig forespørsel, da begge to er spøker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Helium videoen din på youtube er linket til på Rybak'D videoen XD Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da skader det ikke å komme med noe som ikke er spøker. Gjerne no' New Age-svada som prøver å være vitenskapelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenker du på konspirasjons-sider? Er vel egentlig bare å google på "new world order" og lignende ting. Er et par tråder ang. slikt på forumet her og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Helium videoen din på youtube er linket til på Rybak'D videoen XD Huh? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Helium videoen din på youtube er linket til på Rybak'D videoen XD Huh? Sjekk nederste video på siden xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Helium videoen din på youtube er linket til på Rybak'D videoen XD Huh? Sjekk nederste video på siden xD Haha! Så genialt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 SKjønner ikke hva som er related med den da. Fått en del views også ser jeg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 God natt alle sammen. Husk... ... å sov høyt i natt! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Shit, innså akkurat at det bare er juni og jeg ser ut som en føkkings hummer i trynet. Hard sommer for meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hva er grunnen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Whiskyneh... Har ikke lyst på det nå. hva er grunnen?Trenger man en grunn? Ølet står der. Det er kaldt. Øl er godt. edit: Altså, det var ikke sånn for å bøtte nedpå litervis. Mer fordi jeg fikk litt lyst på bare. Endret 2. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars: Drikk i vei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Øl hadde gjort seg nå.Jeg har fire kalde halvelitere stående i et pepsikjøleskap fra Netshop rett ved sida av senga. Det kjøleskapet holder seg utrolig kaldt. Kaldere enn det vanlige kjøleskapet og det står på fire grader. Må være nærmere frysepunktet tror jeg.Du skulle vært her så skulle jeg delt med deg. Lars: Drikk i vei Will do. Ta whatever du drikker og plasser her ---> <--- så skal jeg skåle med deg over verdensveven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg