Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 joda drama overalt. Save the drama for your mama sier jeg da, men. De fleste på skolen er drit drama. I alle dall jentene. Og de guttene som er 1 og 2 år yngre. Usj, kjedelig. Skal gjøre på i sommer da? besøke min romvenninde fra skolen, HOVE! og kanskje besøke min ex i stavanger. du da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde blitt glad om noen hadde ropt Yo, dawg til meg. Den gang jeg ser deg en random plass, skal jeg rope høyt. "Yo dawg!". Et eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg bor også ved siden av en sånn asfaltvei med fortau! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Han crazy naboen min som aldri er ute er sikkert Gapwick. Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres. Hm, er du han gærningen som bor oppi veien her? Han snekkern? Snekker'n er meg. Snekrer ifra hverandre småpiker hver søndag ettermiddag med hammer'n min. Det er bare å komme. Hinter du til at jeg er en småpike? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Underpants, du skuffer meg. Du er aldri seriøs for tiden! Bring back CommiePants som vanket i Historie-delen Meeh, jeg kjeder meg for mye for tida. Jeg vil ut og bade, men været tillater det dessverre ikke, så lulz, jeg blir sittende inne og tarde. lolfial Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 besøke min romvenninde fra skolen, HOVE! og kanskje besøke min ex i stavanger. du da? Nja, blir Landsskytterstevnet ihvertfall. Hva jeg skal gjøre i de to andre ukene jeg har ferie vet jeg ikke. Har en mistanke om at det blir et besøk til/av min kjære Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Cya around! Natta allesammen! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg bor også ved siden av en sånn asfaltvei med fortau! Jeg gjør ikke det... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde blitt glad om noen hadde ropt Yo, dawg til meg. Den gang jeg ser deg en random plass, skal jeg rope høyt. "Yo dawg!". Et eksempel til etterfølgelse. Tror jeg også skal gjøre det, samma hvor langt unna du er. Tross alt kjenner jeg igjen Oda på flere kilometers avstand, men det er ikke på grunn av ansiktet Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Natta Natrich! Sov høyt i natt! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 besøke min romvenninde fra skolen, HOVE! og kanskje besøke min ex i stavanger. du da? Nja, blir Landsskytterstevnet ihvertfall. Hva jeg skal gjøre i de to andre ukene jeg har ferie vet jeg ikke. Har en mistanke om at det blir et besøk til/av min kjære aw så koselig:D jeg skal tvinge meg litt på min ex:P vi er liksom sammen uten å være sammen enda... er kompliserte greier når man bor så langt fra hverandre:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) I'm so hått. Need coolin' fo sho. Sweepin' across the flo driving me mæd. Need cooli'n fo sho. Giv' me watar..pl0x. Fo sho. Lagde teksten til sangen "Watar fo sho" nettopp. Har holdt på med den siden jeg ble skapt. Hva synes dere? Endret 2. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde blitt glad om noen hadde ropt Yo, dawg til meg. Den gang jeg ser deg en random plass, skal jeg rope høyt. "Yo dawg!". Et eksempel til etterfølgelse. Tror jeg også skal gjøre det, samma hvor langt unna du er. Tross alt kjenner jeg igjen Oda på flere kilometers avstand, men det er ikke på grunn av ansiktet Jasså, du. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wut's happenin' in the cafè tonight, yar? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Pupper. Your mother has them. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 This is Bob. Bob had bitch tits. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wohooooo. New York i juli Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg henta kameraet mitt hos en jente idag etter det hadde vært der over helga Endret 2. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg