Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det går ikke. For mange hyggelige lekekamerater :)

Rart å være ferdig på Voss?

mhm. men deilig å. Hadde besøk av en kjempe god kompis fra skolen og en nabo og en anna jente fra skolen i helga. Det ble drit drama så like greit å være hjemme uten drama damene:P

Men savner mine buddys:(

Lenke til kommentar
mhm. men deilig å. Hadde besøk av en kjempe god kompis fra skolen og en nabo og en anna jente fra skolen i helga. Det ble drit drama så like greit å være hjemme uten drama damene:P

Hihi, drama kan man godt være uten ja. Koselig med besøk da.

Lenke til kommentar
Jeezes! Må jeg virkelig forklare den?
Bosted 127.0.0.1

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforDet er en loopback-addresse

lobopowat?

Det er din lokal ip addresse, den du bruker f.eks hvis du skal teste hjemmesider med vamp/lokalt.

Wiki

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Hihi, drama kan man godt være uten ja. Koselig med besøk da.

ikke koselig når ene kompisen og hu jenta er drit kranglete og MÅ lage drama overalt der de går... men kos med gode kompisen min. Han var det drit kos å se igjen=D

Lenke til kommentar
Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres.

Hm, er du han gærningen som bor oppi veien her? Han snekkern?

Lenke til kommentar
Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres.

Hm, er du han gærningen som bor oppi veien her? Han snekkern?

Snekker'n er meg. Snekrer ifra hverandre småpiker hver søndag ettermiddag med hammer'n min. Det er bare å komme.

Lenke til kommentar
Ah, forsto det som at det var drama på skolen, derfor greit å ha besøk av noen få.

joda drama overalt.

Save the drama for your mama sier jeg da, men.

De fleste på skolen er drit drama. I alle dall jentene. Og de guttene som er 1 og 2 år yngre.

Lenke til kommentar
haha. Ja jeg er her... igjen:P

å du er her som alltid ser jeg:P

*kos*

Ikke så mye som før. Har begynt å leke andre steder også... :p

oioi... jeg også:p funnet nye lekeplasser, men greier aldri forlate denne her helt.

*overdose*

I'M A HAPPY MAN *Synge med Covenant-entusiasmen*

*kvifor? Noe spesiellt skjedd?

Nope, egentlig ikke. Er relativt apatisk og normal nå, as usual. Om du hadde visst hvordan artisten sang, så hadde du skjønt ironien i det :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...