Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yo wassap niggas? Is S-dog in the hood! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeezes! Må jeg virkelig forklare den?Bosted 127.0.0.1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en loopback-addresse lobopowat? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, det går ikke. For mange hyggelige lekekamerater Rart å være ferdig på Voss? mhm. men deilig å. Hadde besøk av en kjempe god kompis fra skolen og en nabo og en anna jente fra skolen i helga. Det ble drit drama så like greit å være hjemme uten drama damene:P Men savner mine buddys:( Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 mhm. men deilig å. Hadde besøk av en kjempe god kompis fra skolen og en nabo og en anna jente fra skolen i helga. Det ble drit drama så like greit å være hjemme uten drama damene:P Men savner mine buddys:( Hihi, drama kan man godt være uten ja. Koselig med besøk da. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, mams vant akkurat 5 tusen på Ekstra Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, mams vant akkurat 5 tusen på Ekstra gratulerer! =D Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeezes! Må jeg virkelig forklare den?Bosted 127.0.0.1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforDet er en loopback-addresse lobopowat? Det er din lokal ip addresse, den du bruker f.eks hvis du skal teste hjemmesider med vamp/lokalt. Wiki Endret 2. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 mhm. men deilig å. Hadde besøk av en kjempe god kompis fra skolen og en nabo og en anna jente fra skolen i helga. Det ble drit drama så like greit å være hjemme uten drama damene:P Men savner mine buddys:( Hihi, drama kan man godt være uten ja. Koselig med besøk da. ikke koselig når ene kompisen og hu jenta er drit kranglete og MÅ lage drama overalt der de går... men kos med gode kompisen min. Han var det drit kos å se igjen=D Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres. Hm, er du han gærningen som bor oppi veien her? Han snekkern? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er din lokal ip addresse, den du bruker hvis du skal teste hjemmesider med vamp/lokalt. Omg, det er vilt, da! Hvor får jeg tak i en? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Han crazy naboen min som aldri er ute er sikkert Gapwick. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ah, forsto det som at det var drama på skolen, derfor greit å ha besøk av noen få. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er din lokal ip addresse, den du bruker hvis du skal teste hjemmesider med vamp/lokalt. Omg, det er vilt, da! Hvor får jeg tak i en? You already have it Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres. Hm, er du han gærningen som bor oppi veien her? Han snekkern? Snekker'n er meg. Snekrer ifra hverandre småpiker hver søndag ettermiddag med hammer'n min. Det er bare å komme. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ah, forsto det som at det var drama på skolen, derfor greit å ha besøk av noen få. joda drama overalt. Save the drama for your mama sier jeg da, men. De fleste på skolen er drit drama. I alle dall jentene. Og de guttene som er 1 og 2 år yngre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 haha. Ja jeg er her... igjen:P å du er her som alltid ser jeg:P *kos* Ikke så mye som før. Har begynt å leke andre steder også... oioi... jeg også funnet nye lekeplasser, men greier aldri forlate denne her helt. *overdose* I'M A HAPPY MAN *Synge med Covenant-entusiasmen* *kvifor? Noe spesiellt skjedd? Nope, egentlig ikke. Er relativt apatisk og normal nå, as usual. Om du hadde visst hvordan artisten sang, så hadde du skjønt ironien i det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 You already have it SHIZ, DET ER VILT! DET ER VILT! KBAI Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 joda drama overalt. Save the drama for your mama sier jeg da, men. De fleste på skolen er drit drama. I alle dall jentene. Og de guttene som er 1 og 2 år yngre. Usj, kjedelig. Skal gjøre på i sommer da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Underpants, du skuffer meg. Du er aldri seriøs for tiden! Bring back CommiePants som vanket i Historie-delen Endret 2. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk en veldig meningsfull melding nå @>-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg