Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her. Hos deg også? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du? Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her. Interessant, jeg bor på Bekkelagshøgda. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, nå setter jeg meg på verandan. Med en varm kopp, rolig jazz på stereon, en lille sigarillo, og ser på skyene bli røde! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde blitt glad om noen hadde ropt Yo, dawg til meg. Den gang jeg ser deg en random plass, skal jeg rope høyt. "Yo dawg!". Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du? Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her. Interessant, jeg bor på Bekkelagshøgda. Aha. Det må jo være like i nærheten av Grimstad da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du? Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her. Er det du som er naboen min altså? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hos deg også? Ja, utrolig hvor langt utviklingen er kommet. Interessant, jeg bor på Bekkelagshøgda.Det høres ikke kjent ut. Men du kan jo se på profilen min hvor jeg kommer fra og se om det er i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Aha. Det må jo være like i nærheten av Grimstad da? SHIZ! Jeg har hytte på Grimstad! Tilfeldighet? NEPPE! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 god kveld i... stuen? hvordan går det med folket i kveld? alle hatt flott dag? Jeg sitter på rommet mitt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Seriøst. Er det virkelig sånn at alle de kule brukerne inne på DNFK bor i samme byggefelt? Har lurt litt på det. Har jo ikke sett dere irl, men folk kan ligne fryktelig på noen av avatarene deres. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres ikke kjent ut. Men du kan jo se på profilen min hvor jeg kommer fra og se om det er i nærheten av deg. Jg sjønte ikek? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 god kveld i... stuen? hvordan går det med folket i kveld? alle hatt flott dag? Jeg sitter på rommet mitt. jeg å nå faktisk. hatt fin dag? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Oi, en Flabba!*kosemose* haha. Ja jeg er her... igjen:P å du er her som alltid ser jeg:P *kos* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *overdose* I'M A HAPPY MAN *Synge med Covenant-entusiasmen* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres ikke kjent ut. Men du kan jo se på profilen min hvor jeg kommer fra og se om det er i nærheten av deg. Nja, et stykke unna meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 haha. Ja jeg er her... igjen:P å du er her som alltid ser jeg:P *kos* Ikke så mye som før. Har begynt å leke andre steder også... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 haha. Ja jeg er her... igjen:P å du er her som alltid ser jeg:P *kos* Ikke så mye som før. Har begynt å leke andre steder også... oioi... jeg også funnet nye lekeplasser, men greier aldri forlate denne her helt. *overdose* I'M A HAPPY MAN *Synge med Covenant-entusiasmen* *kvifor? Noe spesiellt skjedd? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det høres ikke kjent ut. Men du kan jo se på profilen min hvor jeg kommer fra og se om det er i nærheten av deg. Jg sjønte ikek? Jeezes! Må jeg virkelig forklare den? Bosted 127.0.0.1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en loopback-addresse Endret 2. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) oioi... jeg også funnet nye lekeplasser, men greier aldri forlate denne her helt. Nei, det går ikke. For mange hyggelige lekekamerater Rart å være ferdig på Voss? Endret 2. juni 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg