Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nesten. Skal gjøre dem ferdig i en fei. skal ut kl. 1-2 og spille basketball, legge meg kl. 3 og imorgen skal jeg trene og sosialisere. Meh, jeg vil ha ferie. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ? Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM. Får ikke noe lyd Da er det nok ScummVM og ikke spillet det er noe galt med. Evt brukerfeil ;p Feilen er på motsatt side av skjermen ja... Virker fremdeles ikke så jeg spretter en pils og hopper i senga. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 RNA, mRNA og tRNA er gøy!!.. ja. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Specialforce: sjekk om andre knapper passer - hender at festene ikke er spesielle for spesialknappene, og da er det lett å offre en mindre brukt tast. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 RNA, mRNA og tRNA er gøy!!.. Hei, du bruker min avatar! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Specialforce: sjekk om andre knapper passer - hender at festene ikke er spesielle for spesialknappene, og da er det lett å offre en mindre brukt tast. Problemet mitt er at jeg er en perfeksjonist, derfor ønsker jeg helst noe av det samme, men takk for tipset Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Specialforce: sjekk om andre knapper passer - hender at festene ikke er spesielle for spesialknappene, og da er det lett å offre en mindre brukt tast. Problemet mitt er at jeg er en perfeksjonist, derfor ønsker jeg helst noe av det samme, men takk for tipset Kan faktisk ikke skjønne at du er perfeksjonist når jeg ser at avataren din ikke er i det gylne snitt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hater å ikke være ferdig med biologirapporter. Motivasjon anyone? Jeg får ikke seks hvis jeg ikke leverer inn rapportene jeg mangler Det er motivasjon nok for meg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wee! Jeg har kjøpt meg ny TV! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wee! Jeg har kjøpt meg ny TV! OMG! Den har SCART! Jeg har alltid ønsket meg en televisjon med SCART! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lol, Ola, jeg holdt på å rope «YO, DAAAAAWG!» til deg her om dagen da jeg gikk forbi deg, men tok meg til det. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Takk! Endelig trenger jeg ikke å se alle filmene mine på laptopen, DET er jeg lei av det Lol, Ola, jeg holdt på å rope «YO, DAAAAAWG!» til deg her om dagen da jeg gikk forbi deg, men tok meg til det. Huh? Hvor var dette hen? Edit: Og takk, forresten Endret 2. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vondt i hodet... Legge seg nååå Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau. Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du? Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 god kveld i... stuen? hvordan går det med folket i kveld? alle hatt flott dag? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde blitt glad om noen hadde ropt Yo, dawg til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg