Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ninja Gaiden var faen ta meg et kongespill. Duppa av litt jeg. Clvn: FreeBSD. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hater å ikke være ferdig med biologirapporter. Motivasjon anyone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hater å ikke være ferdig med biologirapporter. Motivasjon anyone? "Det er snart sommerferie." Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Det er snart sommerferie." Snarere enn du tror. Jeg er ferdig på skolen for dette semesteret, sett bort ifra de fordømte rapportene som må inn i kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Det er snart sommerferie." Snarere enn du tror. Jeg er ferdig på skolen for dette semesteret, sett bort ifra de fordømte rapportene som må inn i kveld. Ja f det stemmer det.. Lever dem inn for gods sake Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var man hjemme fra landskamp man vant 5-0 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ? Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ?Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM. Det funker her hvertfall. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja f det stemmer det.. Lever dem inn for gods sake Ja, men jeg har et forsøk jeg ikke vet hva jeg skal gjøre på en gang. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ? Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM. Får ikke noe lyd Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg drikker BARE det jeg liker jo Og det gjør du rett i. Hva var det jeg så? Gapwick var enig i noe..? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe den venstre shift-tasten til Logitech G15? Har rotet bort min Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg hater å ikke være ferdig med biologirapporter. Motivasjon anyone? Gjør dem i en fei også er du oppe hele natta og går tur klokka fire i natt og stikker hjem igjen og legger deg og bruker hele den kommende dagen på sosialisering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hva var det jeg så? Gapwick var enig i noe..? Hun er nok enig i mye, men det blir bare brølt ekstra opp når noen andre er uenige med henne. Forøvrig stiller jeg meg bak den at man bør drikke det man liker selv og ikke på grunnlag av hva noen andre mener du burde like Endret 2. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 ]Gjør dem i en fei også er du oppe hele natta og går tur klokka fire i natt og stikker hjem igjen og legger deg og bruker hele den kommende dagen på sosialisering. Nesten. Skal gjøre dem ferdig i en fei. skal ut kl. 1-2 og spille basketball, legge meg kl. 3 og imorgen skal jeg trene og sosialisere. Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 RNA, mRNA og tRNA er gøy!!.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Oh! Æ vart skræmt, ja. Begynte på nytt - nå er det overkåt 20-åring som er på g med 10 stk på en gang, fun. Hihi, er det et spill som er å anbefale? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) SOMMERLYKKE Jeg har ingenting på Jeg har en kjempesvær stå Og den skal du få For det er sommer Behold den hvite sommerhatten på Den er så vakker når jeg kommer Jeg har gul gummiand Jeg har bøtte og spann Men gummibåten synker Du flørter med Nils Jeg nøyer meg med pils Mens noen lager drinker - Sterk Naken og Biltyvene Endret 2. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd ? Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM. Får ikke noe lyd Da er det nok ScummVM og ikke spillet det er noe galt med. Evt brukerfeil ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg