L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flytt de to nederste linjene ned på en, og sett de til høyre. Med enkel sort skrift. Da må jeg nesten gjøre noe med de andre også. Jeg er ikke fan av å ha både midtstilt og på en av sidene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 La signaturen være, clvn - den er episk og dritkul på en gang. Mangler bare en episk og awesome WheelMan-quote. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hører på clvn jeg. Mønster er bra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da må jeg nesten gjøre noe med de andre også. Jeg er ikke fan av å ha både midtstilt og på en av sidene. Prøv, det vil se bra ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg syns du er flink, jeg. /lub Jeg er flink og lager middag. /lubs back Middag lagde jeg og Torg3r i sta. Han spiste varme nachos med kald pizzaost på. og jeg spiste storstor flintstek med pesto cream fraiche og brødskiver Nam, og NAM. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wheely hvordan går det med far og datter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ehm.. bra i suppose? Hvem er du, og hva vil du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ehm.. bra i suppose? Hvem er du, og hva vil du? Jeg er jeg, mener far og datter i Sims 3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars, hva med å ha det slik? Deviantart Min Junifest 2009 Klikk, kikk og kommenter, takk! Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 DINNERTIME! Du har ikke et Ultrasone-headsett, tilfeldigvis? Oda: Det var NAM! Jeg hadde tenkt på stekt kjøtt i seks timer, så forhåpningene var ganske så store! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ehm.. bra i suppose? Hvem er du, og hva vil du? Han vil ha din førstefødte! Og ja! Jeg gleder meg til å få nye bremser eller bremser i det heletatt på bilen. Litt kjedelig å farte rundt å bremse på gira/parkbremsen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Deviantart Min Junifest 2009 Klikk, kikk og kommenter, takk! Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også! Nja... Kunne gått, men den klikk, kikk og kommenter er ment å henspille på deviantarten og junifesten. Edit: Hadde uansett vært bedre å bruke float for å plassere den der til høyre tror jeg. Endret 2. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ehm.. bra i suppose? Hvem er du, og hva vil du? Jeg er jeg, mener far og datter i Sims 3 Oh! Æ vart skræmt, ja. Begynte på nytt - nå er det overkåt 20-åring som er på g med 10 stk på en gang, fun. DINNERTIME! Du har ikke et Ultrasone-headsett, tilfeldigvis? Nei, this is my baby: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det bare meg eller er Deta Von Teese ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Teese. Teaser Men åh, snart vinfylla =D *glede seg* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars, forslag til signatur: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også!Min Deviantart Min Junifest 2009 - Klikk, kikk og kommenter, takk! evt [insert random space here for å velge hvor Min Deviantart skal stå] Min Deviantart Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også! Min Junifest 2009 - Klikk, kikk og kommenter, takk! Tror de skal fungerer, formateringen skal være tilpasset signaturboksen - litt vanskelig å lage de i en svar-boks Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nvm jeg er litt i bakgrus på Maxalt her... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lars, forslag til signatur: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også!Min Deviantart Min Junifest 2009 - Klikk, kikk og kommenter, takk! evt [insert random space here for å velge hvor Min Deviantart skal stå] Min Deviantart Voldtekt! Du kjenner noen som har vært utsatt du også! Min Junifest 2009 - Klikk, kikk og kommenter, takk! Tror de skal fungerer, formateringen skal være tilpasset signaturboksen - litt vanskelig å lage de i en svar-boks Skal ha de i bakhodet. Beholder den slik den er nå foreløpig. Likte mønssteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg