L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gammel var du når du bodde for deg selv for første gang?var litt under 16år når jeg bodde i min første kåk. Man lærer fort og lage mat da. Jeg var 17. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ikke alltid positivt og flytte ut som 15-17 åring, men noen positive sider er det. Man blir selvstendig ganske raskt, noe som alltid er en positiv ting. Og man får bestemme selv:D Savner den tiden ja, eller..... noen ting savner jeg jeg, ikke alt. Endret 2. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er forskjell på ordelingsfeil og skrivefeil! 1. Det heter "særskriving". 2. Det der var ikke særskriving, men en feilaktig sammenskriving. 3. Det var mye mer å reagere på. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er forskjell på ordelingsfeil og skrivefeil! 1. Det heter "særskriving". 2. Det der var ikke særskriving, men en feilaktig sammenskriving. 3. Det var mye mer å reagere på. For eksempel gale anførselstegn. «» er kewlt. lolz jg l3r bai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 JIPPI! Det regner! Det betyr mindre pollen! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Føkk, serveren kræsja fordi jeg gjorde to filoperasjoner samtidig på samme zfs pool. Tror jeg må gå tilbake til software raid hvis dette fortsetter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Føkk, serveren kræsja fordi jeg gjorde to filoperasjoner samtidig på samme zfs pool. Tror jeg må gå tilbake til software raid hvis dette fortsetter Skjønner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Be not afraid! Mikkel får nye bremser til helga Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Føkk, serveren kræsja fordi jeg gjorde to filoperasjoner samtidig på samme zfs pool. Tror jeg må gå tilbake til software raid hvis dette fortsetter ZFS over FUSE i Gnu/Linux, eller native i Solaris? Selv valgte jeg SW-RAID 5, og er egentlig ganske fornøyd med stabiliteten på det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Post nr 224k win in 3.. 2.. 1.. NAO?! Forøvrig; nice Mikkel! Gleder deg tenker jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Føkk, serveren kræsja fordi jeg gjorde to filoperasjoner samtidig på samme zfs pool. Tror jeg må gå tilbake til software raid hvis dette fortsetter ZFS over FUSE i Gnu/Linux, eller native i Solaris? Selv valgte jeg SW-RAID 5, og er egentlig ganske fornøyd med stabiliteten på det Ja, jeg og. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Føkk, serveren kræsja fordi jeg gjorde to filoperasjoner samtidig på samme zfs pool. Tror jeg må gå tilbake til software raid hvis dette fortsetter ZFS over FUSE i Gnu/Linux, eller native i Solaris? Selv valgte jeg SW-RAID 5, og er egentlig ganske fornøyd med stabiliteten på det Ja, jeg og. Ikke sant? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Beklager, skal aldri skrive IT-sjargong igjen Yo peeps, sher a lixzom? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg syns du er flink, jeg. /lub Jeg er flink og lager middag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yo peeps, sher a lixzom?Akkurat oppdatert deviantarten og endret signaturen. Lurer på om jeg skal flytte den øverste linja nederst da. Hva mener du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flytt de to nederste linjene ned på en, og sett de til høyre. Med enkel sort skrift. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg syns du er flink, jeg. /lub Jeg er flink og lager middag. /lubs back Middag lagde jeg og Torg3r i sta. Han spiste varme nachos med kald pizzaost på. og jeg spiste storstor flintstek med pesto cream fraiche og brødskiver Yo peeps, sher a lixzom?Akkurat oppdatert deviantarten og endret signaturen. Lurer på om jeg skal flytte den øverste linja nederst da. Hva mener du? Ja, da blir det fint. Nå er det.. ikke riktig. Det må være et mønster i det! -- BTWAI, jeg vil ha ny signatur! HALP! Endret 2. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg