Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En er en og to er to - vi hopper i vand, vi triller i sand. Zik zak, vi drypper på tag, tik tak, det regner idag. Regn, regn, regn, regn øsende regn, pøsende regn, regn, regn, regn, regn deilig og vådt deilig og råt! En er en og to er to - vi hopper i vand, vi triller i sand. Zik zak, vi drypper på tag, tik tak, det regner idag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eller, man kan jo ta 10-12 paraplyer en varm dag på asfalten og bygge paraply-fort. Det er jo nice ^^ Så sitter man der med den søte nabojenta og spiser sølekaker og leker doktor. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine sko er gode å gå på!! Mine også, de er sånn myke utapå Det dumme er at man må subbe bortover, ellers står de jo igjen. Vurderer vegg-til-vegg-teppe med de myke skoa mine, altså. Ute da? Spør du en i Forumkaféen om utelivet hans? hahahahahahaha. Neida. Aztekerne brola gatene med gull, jeg kan brolegge gata med sko. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er dum. Gå og les! Personangrep!!! Rapportert Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen. Da gir jeg offisielt opp særemne for dagen og skal prøve å ro meg iland imorra. Er bare så forbanna drit lei norsk og skole nå. Må kjøpe nye sko snart . Noen kule guttesko for oss med 46 på bena? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ingen paraplyer.Ser ikke noe vits i å bruke det. Litt regn skader ingen. Selv ikke når det øser og pøser ned. Tar ikke skade av å bli søkkvåt uansett. Ikke det jeg har merka meg av regn i alle fall. Kanskje bare meg riktignok. Du skuffer meg .. nok en gang Ka skal til å gjere deg glad? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Store paraplyer er skumle btw. En gang jeg skulle hjem fra skolen var det skikkelig uvær. Blåste med en helt syk stryke. Så jeg letta fra bakken. Ikke så mye kanskje, men likevel. Gikk vel i fjerde tror jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er smart Øh. Ja. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En er en og to er to - vi hopper i vand, vi triller i sand. Zik zak, vi drypper på tag, tik tak, det regner idag. Regn, regn, regn, regn øsende regn, pøsende regn, regn, regn, regn, regn deilig og vådt deilig og råt! En er en og to er to - vi hopper i vand, vi triller i sand. Zik zak, vi drypper på tag, tik tak, det regner idag. Jeg tenkte på det der i går!! Spør du en i Forumkaféen om utelivet hans? hahahahahahaha. Neida. Aztekerne brola gatene med gull, jeg kan brolegge gata med sko. Hvor får du pengene fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Epletyv, ja. Gjør vel det. Har heldigvis ikke hatt noen drømmer om lolier som ligner deg og vil drepe meg i det siste da, så noe positivt har jeg vel å melde... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen.Da gir jeg offisielt opp særemne for dagen og skal prøve å ro meg iland imorra. Er bare så forbanna drit lei norsk og skole nå. Må kjøpe nye sko snart . Noen kule guttesko for oss med 46 på bena? Ecco Receptor Viking. De er ekstremt gode å gå PÅ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trenger en gymteoriprøve. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen.Da gir jeg offisielt opp særemne for dagen og skal prøve å ro meg iland imorra. Er bare så forbanna drit lei norsk og skole nå. Må kjøpe nye sko snart . Noen kule guttesko for oss med 46 på bena? Du har jo alltid noen tøffe sko, bare å ta deg en tur på en sko butikk så ser du, de bak kassen er alltid flinke til å anbefale deg noe Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis man skal klare å følge med på denne tråden må man nesten ha konfigurert musa til å ha en f5-knapp. Slik som jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Paraplyer er egentlig litt sånn skumle egentlig. De gjør andre folk våte, de har ofte spiss ende som gjør vondt å bli poka med og du vet aldri når de inneholder en gunner eller et sverd. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Store paraplyer er skumle btw. En gang jeg skulle hjem fra skolen var det skikkelig uvær. Blåste med en helt syk stryke. Så jeg letta fra bakken. Ikke så mye kanskje, men likevel. Gikk vel i fjerde tror jeg. Kjøp en golfparaply. Da letter du garantert =D Ka skal til å gjere deg glad? At du holder kjeft .. neida, tuller Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ecco Receptor Viking. De er ekstremt gode å gå PÅ Men de er sikkert ikke gode å HA PÅ, i og med at Knewt her aldri har PÅ seg skoene sine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke meningen å "reklamere for egen tråd", men fy faen... Jeg sitter med tårer i øynene her når jeg leser dette jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10290249 Noen folk er så jævlige at de skulle vært kastrert, saget i biter og fora til gullfiskene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Paraplyer er egentlig litt sånn skumle egentlig.De gjør andre folk våte, de har ofte spiss ende som gjør vondt å bli poka med og du vet aldri når de inneholder en gunner eller et sverd. QFT! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tenkte på det der i går!! Noes! Det bor nok en liten Obstfelder i oss alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg